Viskaan vesilintua tuolla Topfieldillä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Maanantaina ostettu boksi ei sitten ollut tallentanut Täydellisiä naisia eikä sitä samaan aikaan kolmoselta tullutta ohjelmaa. Täykkärit sentään näkyy tallennettujen listassa, mutta tiedoston koko on 0 MB.

Ja nyt boksi väittää ettei ole signaalia millään kanavalla. Ylen kanavat meillä ovat joskus näkyneet huonosti, mutta ikinä ei vanhalla boksilla esim. kolmonen lakannut näkymästä.

Ihan susi vehje!

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Enpä ole koskaan kuullut kenenkään kehuvan Topfieldin bokseja.

No mä olen tälläkin palstalla ja kehun nyt. Elokuussa ostettu ja toiminut moitteettomasti koko ajan. Mulle Topfield oli ainut vaihtoehto koska niin moni on kehunut mun tutuistakin.

mies osti meille topfieldin ja ihan susi on, sekin kauko on niin surkea ettei paljoa viitsi katsoa mitään. Niin ja sit katoaa aina kavavia kun nauhoittaa, ei ole muun merkkisissä digiboxeissa kadonnut.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Enpä ole koskaan kuullut kenenkään kehuvan Topfieldin bokseja.

No mä olen tälläkin palstalla ja kehun nyt. Elokuussa ostettu ja toiminut moitteettomasti koko ajan. Mulle Topfield oli ainut vaihtoehto koska niin moni on kehunut mun tutuistakin.

Hmm.. Minun ympärille on sitten sattunut kaikille maanantaikappaleet. En oikeasti tiedä, kenellä olisi ollut toimiva em. merkkinen boksi. :o

No onkohan jotain eroa sillä minkälaisella antennilla boxia käytellään, onko kerrostalossa, vai jossain korvessa omakotitalossa jollakin heikolla alueella muutenkin, tai jollain vanhalla perinteisellä antennilla???

Kappas! Palautin tehdasasetukset ja hain kanavat uudelleen, ja jo löytyy kadonnut signaalikin! Eli boksi tosiaankin sekoilee, eikä oikein hyvää tiedä että se tekee tällaista jo muutaman päivän käytön jälkeen (ja ensimmäiset tallennukset mokasi). Paras olisi varmaankin silti palauttaa boksi, se on Gigantista ostettu, joten voi palauttaa.

Ihan hanurista meidänkin toppari.
Jättää nauhottamatta. Siirtää itsekseen niitä ajastuksia, tai tosiaan nauhottaa niitä tyhjiä tiedostoja.
Ja muutenkin ärsyttävä vempain, kun lopettaa ohjelmien nauhotuksen kesken, vaikka pitäis mukamas olla se toiminto, jolla nauhottaa niin kauan kun ohjelmaa tulee :E
ja sit vielä yksi mikä ärsyttää on se, ettei se samperin masina tunnista kansioissa olevia tiedostoja, kun uusia nauhottaa. Jos siis nauhotan joka päivä vaikka uutiset, ja siirrän aina ne uutiskansioon, niin se nauhottaa sen seuraavan taas samalla nimellä, jollon en saa suoraan sitä siirrettyä kansioon, ennen kun olen sen uudestaan nimennyt!! Meidän super-extra-halpa toinen boksi, plus kaikki muut jotka tiedän, lisää sinne sitten numeroita tiedoston perään, jos on muuten samannimisiä. Huoh.
Ymmärsköhän kukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No onkohan jotain eroa sillä minkälaisella antennilla boxia käytellään, onko kerrostalossa, vai jossain korvessa omakotitalossa jollakin heikolla alueella muutenkin, tai jollain vanhalla perinteisellä antennilla???

Kanavat löytyivät taas. Ei ollut oikeasti signaalista kiinni, vaan boksi jumitti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:

Kanavat löytyivät taas. Ei ollut oikeasti signaalista kiinni, vaan boksi jumitti.

Meillä levis mastovahvistin. Ja aiemmin tuulella hytkyi tuo signaali. Täysin korvessa asutaan. Meillä on isoin harava, sekä masto- ja sisävahvistimet jotka saatiin vasta hiljattain kytkettyä niin että signaali on täydellinen.
Silloin kun tuo Topfield sekoili, se johtui signaalin pätkimisestä. sitä se ei oikein siedä. Se ääni taas mitä se pitää jos on liian täynnä kovalevy, on korjattavissa jollakin kumikappaleella joka sinne ujutetaan sisälle. Löytyy sieltä foorumilta ohjeet.
Kaikki kanavat löytyi tuolla ainakin kahteen kertaan. Sitten vaan blokkasin suosikkilistalta ne huonommat pois.
Mutta jos maanantaina ostit, niin vie ihmeessä takaisin.
Ainiin. Meinattiin mekin viedä, mutta se pikku in-out-piuha virittimien välillä jäi laittamatta, niin siksi ei toiminut kuin yksi viritin. Sillon ei voi tallentaa toista mitä katsoo. Voipi tulla siksi 0-tiedostoja. Öö. No joo.

Yhteistyössä