Visa-kortin varmennus Paypalissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeeeelp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeeeelp

Vieras
Nyt tuli tenkkapoo, miten tuo kortti varmennetaan Paypalissa!!?
Kun luulin kortin lisänneeni jo sinne palveluun ja ainakin se 1,50 meni mutta nyt kun menin asiaa tutkimaan Paypaliin aikomuksena maksaa ensi kertaa sillä, niin siellä tuli sivu ja teksti
Check your card statement and find the 4-digit PayPal code for the charge you authorized. Enter the code below.

Jaa mistä ihmeestä minä jonkun 4 numeron(?) koodin saan?

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Mene omille pankin sivuille ja 4 numeroinen koodi on siin ton 1,50 maksun viitenumerossa

Niin minäkin luulin, mutta ei siellä mitään viitenumero ole. Siis en nää Visa-kyselyssä kuin päivämäärän, ostopaikan ja summan. Ostopaikassa on Paypal ja sitten 11 numeroinen luku...

Alkuperäinen kirjoittaja jeeeelp:
Mene omille pankin sivuille ja 4 numeroinen koodi on siin ton 1,50 maksun viitenumerossa

Niin minäkin luulin, mutta ei siellä mitään viitenumero ole. Siis en nää Visa-kyselyssä kuin päivämäärän, ostopaikan ja summan. Ostopaikassa on Paypal ja sitten 11 numeroinen luku...

Onko siinä viitenumerossa ensin 4 numeroa ja sitten lukee se paypal ja sen perään sitten ne 11 numeroa...?

Hitsi kun enää löytäny omaa tota juttua tilitiedoistani mut siinä litaniassa oli muistaakseni erotettuna se 4 nroa *-merkillä.. oikeasti voin olla väärässäkin..

Onko siinä viitenumerossa ensin 4 numeroa ja sitten lukee se paypal ja sen perään sitten ne 11 numeroa...?

Kuten sanoin, en pääse näkemään mitään viitenumero, ostopaikka-sarakkeessa lukee osto Paypal diipa-daapa väli ja sitten 11 numeroinen luku yhteen pötköön. Ei ole mitään sellaista lukua mistä on malli siellä Paypalin varmennussivulla

Alkuperäinen kirjoittaja jou:
Hitsi kun enää löytäny omaa tota juttua tilitiedoistani mut siinä litaniassa oli muistaakseni erotettuna se 4 nroa *-merkillä.. oikeasti voin olla väärässäkin..

Mulla on toi *-merkki siinä diipadaapa- sanan edessä (diipadaapa sana siksi etten tänne mitään yksityisiä tietoja laita) ja sitten numero, eli ei ole mitenkään erotettuna neljää numeroa. Mutta en tosin keksi mistä mitään VIITENUMEROA näkisinkään...

ainahan voit soittaa pankkiin ja kysyä sieltä =)

Tuskin siellä 24/7 vastataan... Kun pitäisi nyt saada ostettua yks tuote.

No sit sä et sitä saa ostettua!
Ei me sulle sitä koodia voida arvailemaan ruvetä, jos et kerran sitä visastas nää missä se on.

Koskas sä teit ton jutun? Mulla kesti 2-5 päivää ennen kuin se 4-luku-juttu näky tilillä..

No 17.5. näkyy suoritus menneen.
Mä en ymmärrä että miten mä voisin netissä nähdä mitään viitenumeroja kun ei vanhempiakaan suorituksia pysty katselemaan mitenkään tarkemmin.

http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm#Paypal3.. ootko lukassu tonkin.. autto mua himpun verra..

Oon lukenu, ei siellä kerrota mistä mä tekasen sen 4-numeroisen koodin...

Lue toka vastaus, sulle on kerrottu mistä sen saa, miksi vielä kyselet?
Ei me voida sulle sitä etsiä vaan sun on se itse löydettävä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm#Paypal3.. ootko lukassu tonkin.. autto mua himpun verra..

Oon lukenu, ei siellä kerrota mistä mä tekasen sen 4-numeroisen koodin...

Lue toka vastaus, sulle on kerrottu mistä sen saa, miksi vielä kyselet?
Ei me voida sulle sitä etsiä vaan sun on se itse löydettävä

Ei sieltä VOI sitä löytää, koska siellä ei voi selata mitään yksittäisiä Visa-tapahtumia, ainakaan Säästöpankin sivuilla. Miksi itse kyselet kun sanon ettei siellä ole?
Sillä täällä kyselen että olenko ainoa joka ei pääse katsomaan sen tarkempia tietoja Visa-tapahtumista.

muistaakseni en ite sitä koskaan tulut varmentaneeksi! hyvin on toiminut...
se on kait jokin et sun osoite on varmasti oikea ja kun jotkut myyjät halusvat että on varmennettu osoite/henkilö

Tänäänkö sä olet aloittanut ton paypal-tilin luomisen? Kuten tuolla jo muutkin sanoivat, sen koodin tulemiseen voi mennä muutama päivä....

Paypal-tili on ollu kohta vuoden, kortti liitettynä alle 2kk että ei nyt ole ihan muutamista päivistä kyse.

Mutta ehkäpä unohdetaan aihe ja ketju kun tuntuu olevan känkkäränkkä päällä porukka :D

No harmi. Tähän tyssäs mun "tieto/taidot". Valitettavasti en voi auttaakaan. Jos joku muu? Tai luovutat sen tänään ostamisen ja soitat huomenna oikeesti pankkiin. Toivottavasti selviää juttu!