Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:sama ku electron... eli tarkistaa saldon...
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:Joissain paikoissa sillä pystyy kuulema maksamaan vaikkei tilillä olisi katetta.
Mulla on OP:n Visa Debit ja pankin täti sanoi että on samanlainen kuin kultakortti ja käy joka paikassa, mutta kyllä mulle on tullut jo lähemmäs kymmenen sellaista paikkaa vastaan joissa ei tuo kortti käy. En sitten tiedä onko vika kortissa vai siinä ettei kyseisessä kaupassa/bensa-asemalla/kahvilassa ole päivittäneet koneita ajan tasalle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuuko muuten kaupan kassasta tarkistaako löytyykö rahaa tliltä vai ei?
Alkuperäinen kirjoittaja er:Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:Joissain paikoissa sillä pystyy kuulema maksamaan vaikkei tilillä olisi katetta.
Mulla on OP:n Visa Debit ja pankin täti sanoi että on samanlainen kuin kultakortti ja käy joka paikassa, mutta kyllä mulle on tullut jo lähemmäs kymmenen sellaista paikkaa vastaan joissa ei tuo kortti käy. En sitten tiedä onko vika kortissa vai siinä ettei kyseisessä kaupassa/bensa-asemalla/kahvilassa ole päivittäneet koneita ajan tasalle.
Koneita ei ole päivitetty!
Alkuperäinen kirjoittaja Ei:Alkuperäinen kirjoittaja er:Koneita ei ole päivitetty!
Jos ko paikassa ei voi maksaa muillakaan luottokunnan korteilla, eli paikalla ei ole luottokunnan kanssa sopimusta. Se muuten maksaa, samoin kuin jokainen maksun vastaanottaminen kortilla, eli kaikki pienemmät paikat eivät ole siihen lähteneet. Sama pätee elektroniinkin tietysti!
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:tulipas eriväisiä vastauksiataidanpa jonottaa pankkissa ja kysyä sieltä..mutta kiitos vastanneille :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuuko muuten kaupan kassasta tarkistaako löytyykö rahaa tliltä vai ei?
?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:tulipas eriväisiä vastauksiataidanpa jonottaa pankkissa ja kysyä sieltä..mutta kiitos vastanneille :wave:
Selvisikö tämä?