Virvon varvon tuoreeks terveeks....

Hattara-Auroora

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 689
1
36
elikkäs miten on? saako teille virpoa? virvoitteko lapsena? virpovatko omat lapsenne?

onneksi mulla on alaovi 24/7 lukossa ja summerilla vaan pääsee
virvottiin lapsena mutta en ajatellut laittaa lastani tulevaisuudessa virpomaan. ei tässä maailmassa uskalla. mummulle voi virpoa mutta ei vieraitten ovelle

ei ole ikinä virponut. Noitia saa tulla jos on kunnon oksat ja vaatteet.

Tuppaa vaan olla niin että tulee iso porukka joka virpoo ja yksi antaa oksan.... tekis mieli antaa sitten palkka vaan sille oksan antajalle ja jättää muut ilman.

Ja eihän sitä ovea ole pakko avata......

Ite virvoin lapsena mummolat ja fammulat läpi vanhempieni kanssa. Naapurustossa myös pyörittiin kavereiden kanssa.
Mun lapset saa virpoa isovanhempien luona, mut mielellään en niitä tuonne kylille päästä pörräämään.
Enkä tykkää siitä että meidän oven taakse tulee ventovieraat kolkuttelemaan.

virvoin lapsena ja saa virpoa. omat lapset virpovat ainakin toistaiseksi vain minulle ja mummilassa. mä viime vuonna olin varautunut oikein kunnolla virpojiin, oli 40 suklaamunaa. ei tullut ainuttakaan virpojaa!! arvatkaa vaan kuka niistä munista söi suurimman osan? :ashamed:

Itse en virponut lapsena - ensin ei ollut sopivaa kaveria, ja sitten isompana ei vaan napannut. Mutta poika saapi kyllä virpoa, tosin vain tutuille. Jokunen virpoja on meilläkin käynyt - tosin mä unohdan melkein aina varautua, kun kotipuolessa trullit ulkee vasta pääsiäislauantaina.

Yhteistyössä