N
"narikka"
Vieras
Kun tänävuonna pikku ja isommatkin noidat lähtee liikkeelle olisi kiva jos vanhemmat raaskisi ostaa enemmänkin kuin yhden höyhenpussin siihen 20 koristeltavaan oksaan jotka pitäisi saada näyttämään virpomis vitsalta 
Tuli vain mieleeni kun viimevuonna meillä kävi noitia joille oven avasin ja tokihan ne isossa nipussa näytti komealta nuo vitsat mutta kun sain vitsani oli yhdessäkin pajussa yksi höyhen siis ei muuta, toinen virpoja antoi myös oman vitsan minulle ja siinä oli silkkipaperista taiteiltu yksi kukkanen, että jos tänävuonna olisi edes yhdessä oksassa enemmänkin koristetta ja väriä kuin yksi höyhen tms. nuo kun näytti tasan siltä että tehdään nyt oksia vaikka ei tarpeita ole mutta palkkaa pitäsi sitten saada :/
Tuli vain mieleeni kun viimevuonna meillä kävi noitia joille oven avasin ja tokihan ne isossa nipussa näytti komealta nuo vitsat mutta kun sain vitsani oli yhdessäkin pajussa yksi höyhen siis ei muuta, toinen virpoja antoi myös oman vitsan minulle ja siinä oli silkkipaperista taiteiltu yksi kukkanen, että jos tänävuonna olisi edes yhdessä oksassa enemmänkin koristetta ja väriä kuin yksi höyhen tms. nuo kun näytti tasan siltä että tehdään nyt oksia vaikka ei tarpeita ole mutta palkkaa pitäsi sitten saada :/