virusturvaohjelmista, tietoa?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hipsuli

Vieras
kertokaas vielä hyviä ilmaisia (vai onko niitä) virussuoja ohjelmia koneelle?onko se avast kokonaan ilmainen vai joku tietty jakso vaan.meillä oli se ja nyt tuli että se pitäs jotenkin uusia, maksaako se sen jälkeen sitten?
 
ilmainen on edelleen, tarvii vaan rekisteröitymisen ja saa s.postiin koodin, jolla sitä voi jatkaa. Meillä avast myös ja hyväksi todettu. Toisella koneella avg-free, toimiva myös.
 

Yhteistyössä