Virustorjuntakysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Natsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Natsku

Vieras
Hei! Löytyykö keltään koneelta virustorjuntaohjelmana AVG 7.5? Se kun pitäisi nyt koittaa vaihtaa Avg 8 versioon. Ja kun tässä on päässyt itteltä unohtumaan, että mitenkäs tuo lataaminen tapahtuikaan (juu, puusilmä olen näitten koneitten kanssa...) niin olisin kysellyt neuvoa. Eli miten se lataaminen onnistuu ja meneekö se sitten suoraan vanhan päälle vai pitäisikö entinen poistaa? Kokeilin nimittäin ja pääsin perätikkin siihen kohtaa, jossa kysytään, että haluatko suorittaa vai ladata ohjelman...enkä ees muista että kumpi vaihtoehto pitää valita... Hitto vie, kun ei ketään tietsikkaihmistä kuulu lähipiiriin...

no turvallisin on tallentaa koneelle ja suorittaa se vaikka työpöydältä, useasti ei tarvi vanhoja poistella tai jos se jää koneelle niin poista se sitten ohjauspaneelin lisää poista sovelluksen kautta.
Voit joko nyt mennä nettisivulle, ladata tiedoston koneellesi tai vastata sen suorita niiin se asentaa sen setupin sinulle koneelle heti, ja alkaa kyselemään ihan tavallisia mihin tallennetaan ja hyväksytkö ehdot ym. ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:
no turvallisin on tallentaa koneelle ja suorittaa se vaikka työpöydältä, useasti ei tarvi vanhoja poistella tai jos se jää koneelle niin poista se sitten ohjauspaneelin lisää poista sovelluksen kautta.
Voit joko nyt mennä nettisivulle, ladata tiedoston koneellesi tai vastata sen suorita niiin se asentaa sen setupin sinulle koneelle heti, ja alkaa kyselemään ihan tavallisia mihin tallennetaan ja hyväksytkö ehdot ym. ym.

Voi vitjat... Mie en oikein tule hullua hurskaammaksi... Eli jos valitsen sen suorita, niin sen ohjelmanko pitäisi latautua vanhan päälle, mahollisittain? Vai mitenkä? Ja minne se sitten pitäisi tallentaa? Oikeasti, tosi noloa, mutta oon ihan ulalla näitten kanssa... Sen 7.5 version olen kyllä laittanut ite tähä koneelle, mutta se meni tosi helposti...

no tuota... tehdään mahollisemman helpon kautta...

Laitat siihen että suorita...
Sitten vastailet vaan kysymyksiin ja tallennat siihen kansioon mihin se itte ehottaa eli varmasti C:program filesiin.
Asennat sen ja sen jälkeen tarkistat onko vanha versio jäänyt vielä koneelle...
En tiiä tosta virustorjunta ohjelmasta mitään tallentuuko automaattisesti päälle vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:
no tuota... tehdään mahollisemman helpon kautta...

Laitat siihen että suorita...
Sitten vastailet vaan kysymyksiin ja tallennat siihen kansioon mihin se itte ehottaa eli varmasti C:program filesiin.
Asennat sen ja sen jälkeen tarkistat onko vanha versio jäänyt vielä koneelle...
En tiiä tosta virustorjunta ohjelmasta mitään tallentuuko automaattisesti päälle vai ei.

Kiitos rautalankamallista! :) Kokeillaan!

Mullakin toi sama virustorjuntaohjelma mutten ole vielä sitä uutta versiota ladannut. Eiks se oli maksullinen, mulla ainakin luki niin kun kävin sivuilla tsekkaamassa niin jostain summasta siellä oli maininta. Ja ilmoitti että tää ilmanen versio loppuu viimeinen päivä tätä kuuta. No, täytyy kysellä siltä joka tän mulle tähän asenti että mitä teen kun on tietsikka-alan ihmisiä, korjailee koneita työkseen ja asentaa ohjelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mullakin toi sama virustorjuntaohjelma mutten ole vielä sitä uutta versiota ladannut. Eiks se oli maksullinen, mulla ainakin luki niin kun kävin sivuilla tsekkaamassa niin jostain summasta siellä oli maininta. Ja ilmoitti että tää ilmanen versio loppuu viimeinen päivä tätä kuuta. No, täytyy kysellä siltä joka tän mulle tähän asenti että mitä teen kun on tietsikka-alan ihmisiä, korjailee koneita työkseen ja asentaa ohjelmia.

Mie laitoinkin yhelle tietokoneihmiselle viestiä, kun luin yheltä palstalta, että ihmisillä on ollut ongelmia tuon uuden version kanssa. Siis siellä pitäisi olla myös ilmainen 8.0, mutta kuulema kaataa käyytöjärjestelmän, jonka joutuu sitten lataamaan uudelleen. Meillä vaan vielä semmoinen ongelma, että se winows on vain ja ainoastaan tässä koneella, kun ei saatu otettua varmuuskopiota silloin, kun tää asennettiin... Eli eipä hirveästi huvittaisi yhden ilmaisen virustorjuntaohjelman takia lähteä kallista windowsia ostamaan... Eli en teekkään nyt mitään, ennen kuin se tietsikkaihminen vastaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Natsku:
Meillä vaan vielä semmoinen ongelma, että se winows on vain ja ainoastaan tässä koneella, kun ei saatu otettua varmuuskopiota silloin, kun tää asennettiin...

Täysin OT, mutta mistähän te sen Windowsin sitten asensitte...? Eikö cd tai dvd ois tallessa kuitenkin.

AVG 8:sta on ainakin tulossa ilmaisversio (minusta sen piti ilmestyä jo huhtikuussa, en tarkistanut).

Yhteistyössä