virustorjunta / avast

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mulla toi avast ja olen tykännyt.

nyt mulla se #¤&&"#¤%& mesevirus koneella ja olen kaks kertaa junnannu avastin läpi ja nyt mietin et onko mitää hyötyä uudestaan ja uuestaan laittaa se meneen? vai riittääkö yks kerta?

tajuskohan kukaan mitään :snotty:

juu mä tajusin koska mulla on myös se #%&***()&% mese virus ja ei ole lähtenyt avastilla vaikka olen sen jo monesti pyörittänyt. Olen myös käyttänyt spybotin ja adawaren. Ja täällä koneella tuo on edelleen...Mä en keksi enään muuta, kun viedä tää kone ammattilliikkeeseen ja tyhjentävät koko paskan. Toivottavasti siinä tyhjennyksessä menee viruskin.
Mä myös olen avastista tykännyt, mutta tähän virukseen ei taida auttaa mikään :/

mä olen junnannut nyt eilisen ja tän päivän aikana ton avastin läpi varmaan 10 kertaa ja joka kerta löytyy n.10 virusta jotka siirrän karanteeniin,tuntuu et on toivotonta.. netti ei toimi ja kone tilttailee :(

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mä olen junnannut nyt eilisen ja tän päivän aikana ton avastin läpi varmaan 10 kertaa ja joka kerta löytyy n.10 virusta jotka siirrän karanteeniin,tuntuu et on toivotonta.. netti ei toimi ja kone tilttailee :(

kuulostaa tutulta!

Meilläkin oli tuo per"#¤%¤%/&/&/ mesevirus ja muutama kymmenen muuta koneessa + kaksi haittaohjelmaa, just saatiin kone huollosta ja köyhdyttiin 150 e...No, pääasia että pelittää kone taas. Mutta mesee ei meidän muksut enää käytä :o

juu eli jos avaat sen linkin, ni virus tulee. Toi on tosi paha juttu, kun munkin kaverilta tuli se ja mistä hitosta sen tiesit et se on virus. kun kaveri ois hyvinkin voinnut sellaisen laittaa...

Mese-virus on rankka tapaus. Edelleen sen saa pois, mutta töitä joutuu tekemään, ja se virus hankkii koko ajan netistä lisää viruskavereita seurakseen niin kauan kuin olet netissä. Mutta asiaan:
1. Formatoi kovalevy ja asenna kaikki uusiksi (Helppoa, halpaa ja nopeaa, mutta vanhat tiedot katoaa)

tai
2. Vie huoltoon (Kallista, mutta jotain voidaan pelastaa)

tai
3. Lahjo joku tuttu tietokonenero siivoamaan koneesi tai tee se itse (Hidasta ja halpaa, ja ainakin osa tiedoista säilyy, todennäköisesti kaikki!)

Yhteistyössä