Virtuaalista vertaistukea painonpudotukseen vol. 2

Tähän vois sitten päivittää uudet, viikon 23, mitat.

mmch
paino nyt 81,5 kg
aloituspaino 83,5 kg
bmi 28.9 (aloitus bmi 29.6)
tavoitepaino 69 kg (12/09 mennessä )
vkopudotus -2 kg
kokonaispudotus -2 kg
Puntaripäivä maanantai

SadasOsaSenttinen
paino nyt 83.3 kg
aloituspaino 85 kg
tavoitepaino 79 kg (1.9 mennessä )
vkopudotus -1.7 kg
vyötärönymp. 88.5 aluksi 90cm
Puntaripäivä lauantai

Maruska84
paino nyt 68,5 kg
aloituspaino 69 kg
tavoitepaino 60 kg (55 )
vkopudotus -0,5kg
Puntaripäivä maanantain

Tämän aamun puntaritulos näytti 2 kiloa vähemmän mitä viime viikolla, jee! :D :D :D Tiukkana pitää olla myös tällä viikolla, miehellä on kesäloma ja yleensä silloin tulee syötyä epäsäännöllisesti ja herkuteltua paljon normaalia enemmän. Ja ylihuomenna lähdetään vielä risteilyllekin.

Mullakin on kotona kaksi lasta, esikoinen täyttää tässä kuussa kolme ja kuopus on 7 kk. Eli oma aika on aika rajallista. Jätettiin juuri vanhemmalta tytöltä päiväunet pois, joten sekin pieni hengähdystuokio on mennyttä. Mutta pyrin kirjoittelemaan usein, ja mukana totta kai projektissa ollaan. =)

Mulla oli lauantain tulokset
paino nyt 83.3 kg
aloituspaino 85 kg
tavoitepaino 79 kg (1.9 mennessä )
vkopudotus -1.7 kg
vyötärönymp. 88.5 aluksi 90cm
Puntaripäivä lauantai

Sain crossarin viikonloppuna ja tänään vedin ekan kunnon lenkin sillä, eli peräti 20 min, mutta hiki aivan valui! Ja oli ihanaa ja pehmeää liikettä!

Tsemppiä kaikille!

Kävin vaa'alla vasta tänään, koska oltiin viikonloppu reissussa ja tiesin, että vaaka näyttää ma-aamuna "vääriä" lukuja. Tänä aamuna näytti 66,3kg (-600g) eli mun pitää olla tyytyväinen, koska tavoitteeni on se 500kg/vko. Ja niitä pisteitä en ole laskenut yhtenäkään päivänä, mutta hyvä näin.

Meillä on heinäkuussa kaksi vuotta täyttävä tytär. Ollaan käyty pyöräilemässä joka päivä. Usein ihan hyötyliikuntaa eli puistoon, kauppaan tms. Tilasin netistä mp-pilates -dvd:n ja sen kanssa aion "pilatoida" kesäajan. Siinä on tunnin kestävä ohjelma ja 20min kestävä ohjelma. Jos sen lyhyemmän vetäis lähes joka päivä ja pitkän kerran viikkoon tai jaksamisen mukaan.

Mun tuloshan oli ma aamuna 82kg eli -800g..
Ei varmaan tarvi joka viikko uutta ketjua aloittaa, riittäiskö kerran kuussa tai sit vasta ku tulee tosi pitkäksi ja rupeaa tökkimään??? ois helpompi pysyä mukana =)

Pistämpä nää mun tähän :)

paino nyt 68,5 kg
aloituspaino 69 kg
tavoitepaino 60 kg (55 )
vkopudotus -0,5kg
Puntaripäivä maanantain

Erehtysin taas ostamaan itselleni nanna pussin :whistle:
Ei tässä muuta oo taas tullut kaan syötyä :ashamed:
Mut ainakin paino oli viikossa tippunut...
Mulla olis laatikossa joku pilates dvd kun sain kaverilta. hmm pitäiskö kokeilla.. Onko jollain kokemusta "koti"pilateksesta???

Kuten pelkäsin, miehen lomaviikko on mennyt syömisten suhteen päin mäntyä. :headwall: Mikä kumma siinä on, että silloin kun hänellä on loma, on "pakko" herkutella ja vastaavasti liikunta jää silloin minimiin? Ja tänään vielä lähdetään laivalle ja buffetpöydän ääreen.

Daaria, oon kanssa samaa mieltä, ettei joka viikko tarvitse uutta ketjua aloittaa. Ajattelin, että jos vaikka joka kuun ekana maanantaina.

SadasOsaSenttinen , no niin siitä se lähtee! Ja jos paino ei tunnut tippuvan, niin lihashan painaa enemmän kuin läski. Ja ilmeisesti crossailu on oikein hyvää lihasliikuntaa!

Toivottavasti porukka jaksaa pysyä touhussa mukana, tokihan kesällä tulee oltua vähemmän kotona ja siitä syystä myös kirjoittelu on laiskempaa.

Haluisin vaan ilmoittaa, että oon kyllä mukana, vaikka viimeiset 1,5vkoa ei ole ollut juhlaa. Muutto vei viimisetkin voimat ja tsempit painonhallintaan ja menkatkin alkoi. :snotty: Eli lähtötilanteessa ollaan :D Hyvä kun löysin vielä tämän ketjun. Muutamillahan on pudonnut painoakin, HYVÄ HYVÄ!!
Tuun turisemaan huomenna lisää =)

Höh, näyttää siltä että virtuaalinen laihdutusporukka alkaa kuivumaan kasaan. Minäkään en ole koneella ollut, kun reissun jälkeen vauva sairastui. Reppanalla oli vauvarokko korkean kuumeen kera, ja missään muualla pikkuisella ei ollut hyvä olla kuin "liikkuvassa" sylissä.

Uskaltauduin aamulla vaa'alle, vaikka tiesin luvun olevan huima. Viikonloppuna alkoi kuukautiset ja ne lisäävät aina painoon kilon pari lisää. Ja myös herkut ovat maistuneet, vaikka joka aamu päätän, että tänään en mässyttele. Se surullinen lukema oli 83,3 kg, eli nyt täytyy ottaa niskasta kiinni, ettei homma lähde täysin lapasesta.

Oon joskus saanut hyvin painoa pois Scarsdalen dieetillä ja mieli tekis kokeilla sitä taas. Onko homma jollekin teistä tuttu? Dieetti löytyy täältä: http://www.eu.gw.com/laihis/scar.html. Eli aika tiukalla linjalla mennään, mutta parissa päivässä elimistö tottuu rytmiin ja ruuan vähyyteen.

Mä tiedän et mä en pystyis tollasiin dietteihin :ashamed: ei riittäis itsekuri...
Mulla ihme kyllä paino pysys samana 68,5kg
Oon kyl herkutellut taas viikolla.. viikonloppuna perjantaina vietiin mun veli synttäreiden kunniaks tänne meidän paikalliseet :D Syötiin makkaraperunat illalla ja seuraavana päivänä oli pakko saada jo kebabii :whistle:
Eilen oltiin kakku kahveilla ja joo menkatkin sieltä vielä alkoi...
Mut pikku hiljaa ehkä saan vähän herkkuja pois... En mä muita herkkuja tainnut viime viikolla edes syödä... :)

Misäst e kaikki ootte ku ette ehdi kirjottelee??
mmch: voi pientä :( Mut onneks vauvarokko on suht iisi tauti, toivottavasti paranee pian :)

Mukana ollaan, vaikkei koneelle tunnu ehtivänkään. Eilisen puntaritulos surullinen +100g, mutta ei se hirveesti yllättäny sen verran hyvin tuli viime viikolla mässäiltyä. Täytyy yrittää ottaa itteä niskasta kiinni... tuntuu muuten kaikilla olevan sama meno. Yritetäänpäs nyt tällä viikolla kaikki saada tiukka ote hommaan ja upeita lukemia ens viikolle!

Mulla on nyt pudonnu 2,4kg , mutta siis 2 viikossa, elikkä n. -1.4 kg viikko... oon melko tyytyväinen, kun muutamia jäätelöitä menny, niin ja eilen oli nuorimman synttärit, ja kakkua ja muuta tuli syötyy, ei kamalasti, mutta kumminkin...

Aloitin perjantaina Allin, katsotaan jos sen avulla saisi tuloksia, lähinnä itseeni psyykkaan siihen, et miettii mitä suuhun laittaa, kun jos kamalan rasvasta syö, mahan pitäis mennä sekaisin jne...

Scarsdalen dietillä olen joskus ollut, tykkäsin... lähti 8kg, mutta nyt vauva-arki ja osa-aikatyö, niin alkaa olee aika haastavaa noudattaa sitä...

Toivottavasti joku edes pysyy tässä ketjussa mun kanssa päivittelemässä, ette te kaikki voi kadota!!!

Daaria
aloituspaino 83,8 kg
paino nyt 81,5 kg
bmi nyt 28,9 (bmi 29,4)
tavoitepaino 65 kg (kevät/kesä 2010)
vkopudotus -500g
kokonaispudotus 2,3 kg
Puntaripäivä maanantai

Täällä ollaan ja tuossa uudet tulokset. Herkutellut olen ku vauvalla maidon tilaus mennossa ja parhaimmillaan oon imettänyt 8 tuntia putkeen, sitä ei ilman herkkuja jaksa... Seliseli.. Mut onpahan silti tullut tulosta.

Mulla on siis 4 viikon ja 1v9kk ikäiset pojat. Vielä on semmoista säätämistä ja totuttelua tähän kajden lapsen äitinä oloon ja arkeen että tuntuu ettei mitään ehdi ja jaksa. Varsinkin ku tuo on tommonen tissitakiainen tällä hetkellä. Sit ku tää imetys tästä tasaantuu niin ehdin koneellekin useammin.. Mutta mukana pysyn ainaki sen -15kg ajan =)

mmch: Mää voisin kokeillakin joskus tuota dieettiä mut nyt kun imetän niin en kykene.. mut sit ku imetys loppuu ni sitten.. Esikoisen kans imetys loppu sen ollessa 7-8kk, tai hän itse sen lopetti. Eli menee varmaan ens vuoden puolelle.. Joten katsotaan sitten onko sulle enää ajankohtainen ;) Tuo vois silleen ollakki hyvä "uudelleen" startti ku imetyksen jälkeen voi junnata tuo paino tovin paikallaan ku elimistön kulutus pienenee niin huomattavasti...

Sasumoto
: Älä lannistu! Ens viikolla supertulokset :hug:

EroonNäistä: Mikä on Alli?? :ashamed:

Ja kakki muut!! Tsemppiä meille! Kyllä me vielä tavoitteisiin päästään, kaikille potkut persauksiin =)

Minäkin täällä!

Minä olin pitkän viikonlopun reissussa enkä päässyt sitten puntarille.. Huomenna käyn ja ilmoitan tämän hetkisen tilanteen.. Mulla aina reissussa niin että maha menee sekaisin vaikka söis ihan tavallisesti. Eilen ei mennyt kotimatkalla housun nappikaan kiinni kun maha oli kuin jalkapallo.. Mut huomiseksi on varmaan rauhottunu ja saan aidon tuloksen =)
Vähän jänskättää, onko pysyny samassa vai noussu vähän.. Mutta iloinen oon siitä, että pystyin olemaan ihan hyvillä ruuilla reissun, vähän sipsiä vain nassutin.. Ehkä olen lkanu vähän sisäistää sitä perusajatusta minkä tähän tarvitsee.. Eli että se ruoka ei hallitse minua vaan minä sitä..

Kaikille tsemppiä ja pysytelkäähän mukana!

Alli on se keväällä apteekkeihin myyntiin tullut ensimmäinen reseptivapaa laihdutuslääke... haittavaikutuslista on melkoinen. ja tosiaan, en usko et sillä kilot itsestään katoaa :LOL: lähinnä itselleni sitä ruokavalion muutoksen avuksi otin.... :) Googlella varmaan löytyy melkoisen paljon tietoo. tai www.alliplan.fi

Anteeksi vaan, mutta mä olen NIIIIIN helpottunut, että muillakin on mennyt huonosti. Olin jo lopettaa koko laihtumisyrityksen, mutta onneksi uskaltauduin tänne katsomaan teidän tuloksia.

Mun puntaritulos tänään oli 66,8kg eli +500g viikontakaiseen. HATUTTAA!!! Eilen laskin pisteitä, mutta tänään oltiin kylässä ja pöydässä oli köyhiä ritareita, suklaapipareita ja rahkapiirakkaa. Huomenna on taas uusi päivä. Eilen kävin lenkillä ja tein tunnin pilateksen kotona. Ja imuroinkin vielä =)

Huomenta kaikille!
Tänään kävin sitten vaa'alla, reissuturvotukset on varmaan jo kaikonnu.. Ja näyttihän se 82.7 eli oli pudonnu, tosin ei niin paljon kun edellisviikolla.. Mutta laskeskelin tuossa painoindeksiä, niin nyt se on 30 ja pikkuisen täytyy enää pudottaa että se on kakkosella alkava!

Oon veivannu melkein joka päivä tuolla crosstrainerilla, ja on ollu tosi kivaa.. Mutta kahtakymmentä minuuttia enempää ei vaan jaksa.. Onkohn siitä mitään tehoa noin lyhyellä ajalla? Kun se kalorikulutus olis n150 elikkäs yhden jogurttipurkin verran.. No jatkan kummiskin kun onhan se parempi kuin ei mitään :)

Nyt kaikille oikein paljon tsemppiä!
Daarialla on varmasti arjen pyöritystä, eikä tule hetkeen helpottamaan :D Sillä vain tiedän kun omat lapset on 1v4kk ikäerolla.. Tosin nyt jo pikkusen isompia, eli terroristi-iässä..

Eroon Näistä, kerrohan Alli-kuulumisia.. Onko ollut ikäviä vaikutuksia ja onko auttanut.. Eikös se toimi ainakin niinkuin alkoholisteilla antabus, ei uskalla kovin rasvaista syödä?

Aurinkoista viikonjatkoa kaikille!

Tuosta Allista ei ainakaan vielä ole tullut mitään oireita... siis rasvaripuleita jne, vaikka sunnuntaina esim söinkin aika reippaanlaisesti rasvasta ruokaa ja herkkuja. Muutenkaan en ole millään kitukuurilla nyt ollut, lähinnä vähän pienentäny annoksia ja koittanut säännöllistää syömisiäni, silleen et se ei enään painotu pelkästään iltaan. Niin ja rasvan määrää olen kanssa seuraillut. Mutta voihan olla että vielä tuleekin kamalia oireita, koska vasta perjantaina aloitin, mutta silloin en heti luovuta vaan koitan kiinnittää tarkemmin sitten huomiota mitä suuhuni laitan. Ainakin nyt tän kaks kuukautta mä meinaan sitkeesti syödä tätä :) sitten katsellaan jatkoa, josko sitten jo "pärjäisi" omillaan, tai jos tuntuu että ei, niin sitten sen puoli vuotta, mikä on max. aika Allin käytössä. Hiukan mua kirpaisi tuo hinta 51e/84 pilsua (eli 28 vrk jos 3kpl ottaa päivässä) MUTTA sitten laskin sen herkuilla, ja pizzoilla, ja nyt ei miehenkään tule yksin sitten osteltua sipsiä tai tilattua sitä pizzaa, joten ei se niin kallista ollutkaan.

Vastaavahan tuo melkeen tosiaan on kun antabus, ja sillä mä sen ostinkin, että tulis sitten seurattua pikkasen mitä suuhunsa laittaa. Aiemman yritykset on aina kaatunut siihen et olen liian tarkkana seuraillut jotain diettiopasta, tai kaloreita ja mennyt eteenpäin niukalla ruokavaliolla.

Huhhuh! Mulla on kyllä tullut tuota hyötyliikuntaa ku yritän näistä päivistä selvitä... Hiki päässä taas tämän päivän hyöriny.. Vielä ku hermot pysyis kasassa ni hyvä :whistle:

Aloitin laskeen painonvartijoiden pisteitä.. Toivottavasti jotain tulosta syntyy..

jaha ja taas mennään :wave:

DAARIA Sulla on siis ihan pieni vauva? Saako imettäessä laskea pisteitä vai onko siihen joku oma laskukaava?

Laihtuminen on varmaan korvien välissä...vaaka näytti tänään tasan 66kg!!! Oon pysynyt "jo" neljä päivää tiukasti pisteissä (24p) ja tulosta syntyy. En ole ollut jatkuvasti nälkäinen -> väsynyt -> kiukkuinen vaan jaksanut ihan hyvin tuon huliskantin perässä. Olen myös herkutellut mehujäällä joka päivä ja eilen viimeisen Teho-osaston kunniaksi söin pussillisen supersalmiakkia. Slurps!

Mites muilla menee?

ma-mi: Joo, on pieni vauva ja täysimetän. Se lisää pisteitä 10 eli voi niitä laskea kunhan syö tarpeeksi. Mää saan siis syödä 33 pisteen verran. Hyvin pysyy nälkä kurissa :) mut en kyllä vähemmälläkään selviäis... osittais imetys lisää sit 5 pistettä..

Yhteistyössä