Virtsatietulehdus???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Alapää on oudon tuntunen, tuntuu et koko ajan pitäis käydä pissalla... Vähän ns."kirvelee" ei kuitenkaan kirvele (sekavaa, eikö?:) ). siis ei pissaaminen vaan sen jälkeen. Tuntuu et koko ajan on pikku liru housussa, ettei tyhjene kokonaan... Miten pissatulehdus todetaan? Lähteekö kotikonsteilla, auttaako oikeesti se karpalomehu josta olen kuullut? Vai onkohan tää ees sitä, en tiedä, ei oo ennen ollut... Tämmönen samanlainen olo oli viikko sit pari päivää mut meni sit ohi, nyt alkoi uudestaan.....

Ja toinen, minkälainen on kohdunlaskeuma, onko kenelläkään ollut???

Mulle tuli yhdessä välissä pissatulehdus aika helposti. Pikatesti siihen oli, ainakin työterveydessä käytössä. Kun se oli kahdesti todettu, niin sen jälkeen määräsivät reseptin aina soittamalla. Mulla ei tulehdus siis lähtenyt kotikonstein, tosin oireet helpottui. Saattoi pärjätä puolukoilla esim. sunnuntain... Tulehdusaalto meni onneksi ohi ja moneen vuoteen ei ole ollut mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle tuli yhdessä välissä pissatulehdus aika helposti. Pikatesti siihen oli, ainakin työterveydessä käytössä. Kun se oli kahdesti todettu, niin sen jälkeen määräsivät reseptin aina soittamalla. Mulla ei tulehdus siis lähtenyt kotikonstein, tosin oireet helpottui. Saattoi pärjätä puolukoilla esim. sunnuntain... Tulehdusaalto meni onneksi ohi ja moneen vuoteen ei ole ollut mitään.

Mitä sun oireet oli?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitä sun oireet oli?

Pissatuksen tunne koko ajan ja kun meni asioille, tuli vain liru ja se liruttaminen kävi tosi kipeää. Kannattaa juoda tosi paljon vettä, että saa pissaa laimeammaksi.

Pitää kokeilla tota karpalomehua, antibiootin ne varmaan siihen määrää jos toteavat pissatulehduksen. Oon lähiaikoina syöny antibiootteja niin paljon etten enää viitsis, menee vastustuskyky kokonaan. Pitää ensin yrittää selvitä ilman, jos ei lähde, vien näytteen labraan. Kiitos vastauksista, eiköhän tää pissatulehdusta ole...ei onneksi kovin paha vielä..

Juu ja laitapa veden sekaan sitruunamehua, siis sellasta tiivistettä mitä yleensä ruokiinkin laitetaan. Ja juot sitte reilusti sitä. Vähä oireita helpottaa, mutta ilman muuta tarvit kuurin. Soita terveyskeskukseen, saat mahdollisesti oireiden perusteella reseptin apteekkiin soitettuna. Ainakin saat labralähetteen ja sen labrakokeen jälkeen sen reseptin ilman lääkärissä käyntiä.

Yhteistyössä