virtsatietulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höpsiäinen harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höpsiäinen harmaana

Vieras
Kertokaa oireita! Minulla ei ikinä ennen ollut tulehdusta, mutta nyt juoksen koko ajan vessassa ja tuntuu että rakko ei tyhjene. Ei kuitenkaan kirvelyä tmv.

ei aina heti alussa kirvele,ainakaa mulla,ja tulehuksia on ollu paljon.juo kovasti vettä ja jos on puolukoita vaik pakkasessa ni tee mehuksi ja juo.jos vaivat jatkuu ni huomene lääkäriin.

kuulostaa virtsatietulehduksen alkuoireilta, just tuo jatkuva pissahätä, myöh.tulee kirvely, ei mulla ainakaan itestään parantunu, antibiootit piti hakea lääkäriltä, mutta ei mitään makeaa saa nyt syödä("ruokkii tulehdusta") juo runsaasti vettä ja puolukoita tai karpalomehua juo.

Onko ap raskaana? Silloin voi tulla "oireeton" vti. Mut silloin kyl on muutenkin normaalia että koko ajan pitää käydä lirulla.

Mulla on aina tullut voi makkaat oireet, karmea kirvely ja kipu alavatsalla. Koita juoda paljon, jos sitten saisit isomman lastin kerralla.

kantsii käydä lekurissa, niin saa lääkkeet jos on tulehdus. Kyllä se yleensä siihen tulehdukseen viittaa. Miten usein sun pitää sitten käydä siellä vessassa? Itselläni äityi parissa tunnissa sellaiseksi, että kahden minuutin välein piti käydä ja sattui koko ajan niin että huusin. Taksimatka sairaalaan oli kamala.

Yhteistyössä