A
apuua
Vieras
Historia: endometrioosi ollut monta vuotta, jo alussa oli vaivana virtsaamiskivut.
Nyt ne alkaneet taas paheta, siis aivan kokoajan, lähes kokoajan on tunne että on/on tulossa pissatulehdus,
joita siis minulla ollut todella monta (ja pissatulehdukset myös kuuluu endometrioosiin, minulla).
Syön karpalokapseleita, juon paljon,
kokoajan olen tietoinen että minulla todellakin on virtsarakko ja virtsaputki...
Nyt on parina aamuna ollut sormet turvoksissa,
pitää herätä yölläkin vessaan,
epämääräista alavatsakipua,
virtsatulehdusoireita,
nyt kun kävin vessassa tänään, ja ponnistin sillai kun tuntui ettei rakko tyhjene, kävi ihan äärettömän kipeää mahaan....
Ja nämä oireet ei siis uusia...
Monta vuotta ollut samaa, pahentuneet nyt.
No eksyin lukemaan virtsarakon syövästä ja kaikki oireet täsmää sinne!!!
Kerran ollut myös verta virtsassa, kävin toisen paikkakunnan päivystyksessä kun olin liikkeellä,
asiaa ei tutkittu mitenkään...
toisaalta myös täsmää endometrioosiin mun oireet...
Onko täällä ketään joka ois sairastanut virtsarakon syövän?
Mun pitää vetää syvään henkeä ja rauhoittua, rauhoittua, ajatella että minne mä soitan, mitä mä teen....
Nyt ne alkaneet taas paheta, siis aivan kokoajan, lähes kokoajan on tunne että on/on tulossa pissatulehdus,
joita siis minulla ollut todella monta (ja pissatulehdukset myös kuuluu endometrioosiin, minulla).
Syön karpalokapseleita, juon paljon,
kokoajan olen tietoinen että minulla todellakin on virtsarakko ja virtsaputki...
Nyt on parina aamuna ollut sormet turvoksissa,
pitää herätä yölläkin vessaan,
epämääräista alavatsakipua,
virtsatulehdusoireita,
nyt kun kävin vessassa tänään, ja ponnistin sillai kun tuntui ettei rakko tyhjene, kävi ihan äärettömän kipeää mahaan....
Ja nämä oireet ei siis uusia...
Monta vuotta ollut samaa, pahentuneet nyt.
No eksyin lukemaan virtsarakon syövästä ja kaikki oireet täsmää sinne!!!
Kerran ollut myös verta virtsassa, kävin toisen paikkakunnan päivystyksessä kun olin liikkeellä,
asiaa ei tutkittu mitenkään...
toisaalta myös täsmää endometrioosiin mun oireet...
Onko täällä ketään joka ois sairastanut virtsarakon syövän?
Mun pitää vetää syvään henkeä ja rauhoittua, rauhoittua, ajatella että minne mä soitan, mitä mä teen....