Virtsankarkailua, vaikka lihakset on ok. kunnossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huooooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huooooh

Vieras
Mistähän johtuu tällainen ärsytttävä ponnistusvirtsankarkailu, vaikka jumppaan ja lihakset on ok?

Ei mulla aina joka kerta ole, mutta esim. juoksulenkkeily ei onnistu kun on jatkuvasti vähintäänkin tunne, että pissa tulee housuun.

Olen ollut 2krt raskaana, ensimmäinen oli alatiesynnytys, jossa repesin niin pahasti, että toisen raskauden päätteeksi tehtiin sectio. Mielestäni näitä karkailuongelmia ei kuitenkaan ollut ennen toista raskautta. :confused:

Voiko tällaiseen saada neuvoja tai jotain lääkitystä lääkäriltä tai neuvoja fyssarilta?=

Kui kauan sulla on synnytyksestä? kyllähän ne hormoonit löystyttää noita lihaksia vaikka synnytys on ollut sektio. Mä luulin omaavani hyvätlihakset kunnes menin zumbaan liian täyden rakon kanssa..... nyt olen tajunnut et jos lähtee urheileen niin eka vessaan sit lenkille.

Virtsarakko saattaa olla surkastunut. Lääkärihän sen selvittää mikä on ongelmana. Ei kaikki pissavaivat johdu huonoista syvistä lihaksista on monia sairauksia joihin tarvitaan ihan kunnon lääkitys. Tuohon surkastumaan ainakin tarvitaan lääkitys.

mulla sama homma,repesin todella pahasti ekan lapsen jälkeen ja sain fyssarin kanssa lantionpohjalihakset kuntoon ja juossut oon maratoneja...toisen lapsen kohdalla sama juttu ja vähän pahempikin,sit onkin juoksulenkeillä pissa lirahdellut oikein kunnolla..kaikki syyt etsittiin ja lopulta ehdottivat tvt-leikkausta...viikko sitten tehtiin ja mulla olo ok.ainut mietityttää et toivottavasti onnistui...sen näkee sitten...

Yhteistyössä