Virtsan paha haju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hölmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eikä mitään tulehduksia ole. jonkin verran, pari pisaraa tulee alushousuihinnyt synnytysten jälk (ed. synnytyksestä 2v) ja pikkuhousut haisee aina pahalta. tuoksuvat pikkuhousunsuojat ovat ainoa apu pelastus joten emme taida olla ainoat kun moisia hajunsyöjäsuojia myynnissä.

No ei toi mahdoton ole.. Mulla joskus poltettu soluja mestoilta kun oli muutoksia. Sai "terveen paperit" puolen vuoden kuluttua, mutta paperissa luki myös että on krooninen hiivatulehdus. Enpäs ollu tuota muistanutkaan, ihmetellyt kun onhan se aika usein. Mitä sillekin asialle vois tehdä?

varmanatietona voin myös kertoa takaisin, että en dokaa... Tuo haju on ainoa oire, silti virtsatietulehdus?
Piti mennä aikoinaan kysyyn lääkäriltä tuosta kroonisesta hiivasta mutta jäi. Osaiskohan se siihen mitään edes sanoa?

kirjoitit että alaselässäkin juilii, se voi ihan hyvin olla merkki virtsatietulehduksesta! haju+juiliminen on jo hyvät oireet.
hommaa ihmeessälähete, ethän mitään menetä vaikka tarkistutat asian!
ps.itsellä ollut monia virtsatietulehduksia, monesti ainut oire juiliminen mahassa...

Itse mietin, paha haju kun pissaa, selkä kipeä usein.On verenpainesairaus ja sokerin paastolla 7.Mulla ei ole vielä lääkitystä diabetikseen, voisiko se jo vaikuttaa munuaisiin.Tuttavan miehellä oli pahahajuinen pissa joka tutkittiin. Oli munuaiskeräistulehdus joka on aika vakava, muuten hän on terve.Kannattaa ottaa hajuhaitat vakavasti se ei johdu aina pelkästään siitä että ei juo vettä, tai on pissatulehdus.

Yhteistyössä