Nuha ja kumma haju???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipeä äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipeä äiskä

Vieras
Mistä ihmeestä tuo haju tulee? Minulla on ollut pari viikkoa kamala flunssa, ja nyt vaan pahenee, ja kun niistää niin tuo räkä haisee tosi pahalle. Ei ole ennen ollut tälläistä...
Poskiontelontulehdus varmaan on ainakin. Mutta ei ennen ole tälläista hajua ollut???
Ihan kummallinen haju, paha haju. Ja aina kun niistää niin se haju tulee ja pysyy vähän aikaa tuossa. Hyi.
Osaako kukaan sanoa mistä johtuuu??

Varmaan se poskiontelontulehdus ainakin... poskipäät niin kipeet, ja päätä särkee, tuntuu että pää leviää samantien. Eli huomenna kait lääkäriin, vai meniskö itekseen ohi. Olis kiva parantua ens viikonlopuksi, kun on hiihtoloma ja mökki meille vuokrattuna. Saamari! Mut kiitti tiedosta, että muillaki on tota hajua flunssan aikana ja sit että johtuu ehkä tulehduksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja kipeä äiskä:
Varmaan se poskiontelontulehdus ainakin... poskipäät niin kipeet, ja päätä särkee, tuntuu että pää leviää samantien. Eli huomenna kait lääkäriin, vai meniskö itekseen ohi. Olis kiva parantua ens viikonlopuksi, kun on hiihtoloma ja mökki meille vuokrattuna. Saamari! Mut kiitti tiedosta, että muillaki on tota hajua flunssan aikana ja sit että johtuu ehkä tulehduksesta.

Aika selkeästi kuulostaisi poskiontelontulehdukselta, ei kantsi odottaa, että menee ohi itsestään. Menee helposti niin pahaksi, että pitää punkteerata. Tai ainakin mulla on mennyt. :/

Mulla on kans ollut sellaista ällöttävää hajua, varsinkin jos nuha on jatkunut pitkään ja erite (räkä) ollut paksuhkoa.
Poskiontelon tulehdusta ei silti ole koskaan ollut. Haju katoaa kun nuha helpottaa.