Virtsaamisen tarve, kirvely, valkovuoto ja tulehduksia... kierre !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermo mennyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermo mennyt

Vieras
En enää tiedä mikä on syy ja mikä seuraus, mutta kohta menee hermot. Olen elänyt kaksi vuotta hirveässä tulehdusten kierteessä, ja nyt kärsii jo kohta avioliittokin... koska alkaa mennä mielenkiinto seksiin. Kaikki alkoi mielestäni pari vuotta sitten kun uusi gynekologi vaihtoi minulle kuparikierukan. Minulla on aiemminkin ollut kuparikierukka, mutta ei mitään ongelmia. Tosin en tiedä onko kierukka sittenkään se SYY. Jokatapauksessa sen jälkeen tuli ensimmäinen bakteerivaginoosi. Tosi reipasta kammottavan hajuista vuotoa, alavatsakipuja, tihentynyt virtsaamisen tarve, kirvelyä virtsatessa ja turvotusta alavatsassa. Noita tulehduksia on ollut useita nyt. Viimeisimmän jälkeen otatin kierukan pois. Tulehduksesta on tietenkin seurannut vahva lääkekuuri ja siitä sitten hiivatulehdus ja hiivalääkitys... Tuossa sivussa minulla on ollut useita virtsateiden tulehduksia, niihin lääkekuurit ja taas hiivatulehdus ja siihen hoito... Nyt tuntuu, että kaksi vuotta on jokin alapääongelma ollut akuutti, ja luulin, että kierukan poisto veisi ne mukanaan. Ehei, turha luulo ! Toissa viikolla uusi virtsatietulehdus, Selexid-kuuri, hiiva, Diflucan-lääkkeet siihen... nyt kuurit loppu, ja osa oireista edelleen jatkuu. Olen käynyt gynekologilla varmaan kymmenen kertaa näiden vuosien aikana ja työterveyshuollossa... Ei löydy virtsasta nytkään bakteereita, ei pitäisi olla emätintulehdustakaan, kait hiivakin lääkkeillä lähtee... ei ole sukupuolitauteja... mutta turvottaa, jatkuvasti pissattaa, pissatessa ja sen jälkeen kirvelee, rakko tuntuu aina täydeltä, on valkovuotoa, väsyttää tajuttomasti koko ajan ja alkaa jo masentaakin. Gynekologi ei jaksa enää oikein paneutua ongelmiini, ja olen kantanut sen vastaanotolle rahaa jo riittävästi... Onko kukaan koskaan kärsinyt tällaisesta kierteestä saati päässyt siitä eroon ? Voikohan hiiva iskeä jotenkin pysyvästi ja aiheuttaa tällaisia oireita ? Ja taisin unohtaa tuolla aiemmin mainita, että seksi ei todellakaan mitenkään positiivisesti vaikuta oireisiin !

Noin rankkojen antibioottikuurien jälkeen elimistön toipuminen voi kestää, antibiootit tappavat myös niitä hyviä bakteereita. Sinulle suosittelisin nyt maitohappobakteerituotteita sekä sisäisesti että sinne alapäähän tasapainottamaan ph:ta (esim. gynophilus ennaltaehkäisevästi) Hiiva voi sitkeästi uusiutua,jos näin on kannattaa aloittaa estohoito ja ruokavalio kuntoon (vehnä ja sokeri pois.)Ota päivittäisen ruokavalioosi Gefilustuotteet ja jogurtit.
Onko myös miehesi hoidettu? mies voi oireettomana tartuttaa hiivan aina takaisin.
Tässä muutama vinkki, toivottavasti niistä on apua.

Se on kuin varis aidalla, vuorottelee, toinen vaiva johtaa toiseen.

Pyydä pitkä estolääkitys virtsikseen. Miehelle lääkkeet samoihin pöpöihin kuin sinullakin on. Muutoin kierre ei lopu.

Sitten aloitat itsesi hoitamisen kokonaisvaltaisesti. Hiivaan sait jo neuvoja, mutta lisää vielä happamat mehut, marjat ja kasvispitoinen ruoka, sillä ne ovat happamia. Hiivatuotteet, sokeri ja liha vähemmälle, ne ovat emäksisiä ja kasvatusalustaa hiivalle. Nyt on hyväksi, että sinä olet hapan! Siis sisuksistasi.

Huolehdit hyvästä ravitsemuksesta, ulkoilet ja kuntoilet, nukut hyvin. Elimistö saa voimaa ja alkaa itse parantaa itseään, kun vahvistut.

Mies saa nyt luvan ymmärtää, että tässä vietetään tovin aikaa selibaattia, että vaimon paikat vahvistuvat ja se oma töpö puhdistuu myös. Se on semmoinen värkki, joka elättää poimuissaan ja virtsatiessä kaikennäköistä, mutta mies ei oireile.

Tämä ohje pelasti minut aikanaan tervehtymään vuosien kierteestä.

Kokeileppa käyttää jonkin tovin aikaa kondomia miehesi kanssa ja seuraa miten värkki oireilee, ne pöpöt voi tulla sieltä miehen puoleltakin.
muista juoda 2litraa vettä päivässä ja C- vitamiinia olisi hyvä ottaa.

Kiitokset kaikille jotka jaksoitte lukea ongelmistani ja vielä vastata. Uskon gyneni pitävän minua jo luulotautisena, ja helpotti hirveästi kuulla, että muitakin on tai on ollut samassa tilanteessa... =) Otan nyt nuo kaikki hyvät neuvot käyttöön, käyn vielä kerran gynellä ja pyydän lääkkeet miehellekin. ja kondomien kanssahan tässä on nyt pakko pelleillä, kun kierukka otettiin pois... Jospa tämä kesä toisi terveyden tullessaan !

Tiedän ettei kukaan usko mutta miehesi on pettänyt sinua ja olet saanut tuliset tuliaiset joko pulmuselta tai katuhuoralta, sama se. Kuparikierukkaan en syylliseksi usko, tietty gynen likaiset kädet voisin jopa uskoa eli jos ei ole edellisen potilaan bakteereja pessyt pois/ei käyttänyt steriileja hanskoja. Ohjeita. Tee puhdistuskuuri vaikkapa Detox puhdistusjuomakuurilla (hinta n. 20 e) ja jatka vaikkapa koivunlehtivedellä (liuota yöllä muutama koivunlehti lasilliseen vettä ja juo aamulla) lisäksi tietty nuo perusohjeet mitä on jo kerrottu moneen kertaan.

Missä maailmassa olisi sellainen gyne, joka noin käsittelisi potilasta? Ei edes lehmän siementäjä tee sanoilla hanskoilla kahta toimenpidettä, puhumattakaan ihmislääkäristä! Älä lisää hämminkiä, sillä aina löytyy joku, joka erehtyy ottamaan tuollaiset heitot tosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys:
Tiedän ettei kukaan usko mutta miehesi on pettänyt sinua ja olet saanut tuliset tuliaiset joko pulmuselta tai katuhuoralta, sama se. Kuparikierukkaan en syylliseksi usko, tietty gynen likaiset kädet voisin jopa uskoa eli jos ei ole edellisen potilaan bakteereja pessyt pois/ei käyttänyt steriileja hanskoja. Ohjeita. Tee puhdistuskuuri vaikkapa Detox puhdistusjuomakuurilla (hinta n. 20 e) ja jatka vaikkapa koivunlehtivedellä (liuota yöllä muutama koivunlehti lasilliseen vettä ja juo aamulla) lisäksi tietty nuo perusohjeet mitä on jo kerrottu moneen kertaan.

OTA ÄKKIÄ LÄÄKKEESI!

Alkuperäinen kirjoittaja toinen ilkimys:

OTA ÄKKIÄ LÄÄKKEESI!

Mitä suosittelisit ehkäpä minulle ei riitä Detox ja koivunlehtijuomat vaikkei alapääni visvaakaan niinkuin ap:llä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ilkimys paikalla:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen ilkimys:

OTA ÄKKIÄ LÄÄKKEESI!

Mitä suosittelisit ehkäpä minulle ei riitä Detox ja koivunlehtijuomat vaikkei alapääni visvaakaan niinkuin ap:llä :)

Ei visvaa alapää, vaan yläpää. Tuohon ei koivunlehtijuomat ja Detox riitä.

Mua on niin naurattanut nämä ilkimyksen kommentit ja lääkesuositukset, että ihan pakko jo kommentoida. Joo kiitos vaan ilkimys viestistäsi, vähän asiatonhan se oli, mutta minä ainakin nauroin vedet silmissä. Suosittelen kyllä lääkityksesi tarkistamista. Muuten haluaisin vielä kommentoida tätä aihetta lisää, koska muillakin on ollut samantapaisia juttuja. Ensinnäkin, jouduin kyllä mieheni kanssa puimaan nuo pettämisasiat, sillä tottakai gyne tarjosi vaihtoehdoksi sukupuolitaudin mahdollisuutta. Omalla tavallani tiedän kyllä, että kumpikaan meistä ei ole pettänyt, joten en siitä huolestunut, eikä testeissä muuten mitään tauteja löytynytkään, mutta halusimme molemmat testata sitten itsemme mieheni kanssa, ikäänkuin puhdistaaksemme ilmapiirin. Oireeni ovat nyt muuten helpottaneet, ja syykin alkaa siis löytyä. Ihan puhtaasti on kyse tavallaan sairaus/lääke kierteestä. Emätintulehdus johti todella vahvaan lääkitykseen, lääkitys hiivaan, hiivalääke emättimen ja limakalvojen kuivumiseen, kuivuminen aiheuttaa virtsateihin oireita ja kuivumista ja altistaa tulehduksille, taas virtsatietulehdukseen antibiootit ja uusi hiiva... ja sitten toinen kierros alusta ja kolmas... joten alapääparkani on niin lääkkeiden kuivattama, että limakalvot eivät kertakaikkiaan pysty säilyttämään tasapainoa ja terveyttään. Mieheni on nyt myös hoidettu tulehduksien varalta, minä sain hoidoksi paikallisestrogeeni valmistetta limakalvojen paksuntamiseen ja lisäksi käytän Lactal maitohappokapseleita iltaisin alapäähän ja Ceridal öljyä laita limakalvoille. Ja oireet on helpottaneet paljon ! Ihanaa !!!!!!!!!!!!!! Alkaa jo hymyilyttää tämä elämä, ehkä vielä seksiäkin tänä kesänä.... =) Ihanaa kesää kaikille !

Lykkyä tykö nyt sitten jatkoon! Ja kyllä sitä vielä tälle kesälle... hyvät tropit ja konstit olet saanut. Terveisiä miehellekin, kyllä tämä vielä iloksi muuttuu!!

Ps. Kyllä mieheni vähän protestoi, että miksi hänen pitää tässä lääkkeitä syödä ja "uhrautua", eihän hänellä ole vaivoja. Viisas gyne kuitenkin sanoi, että jos hän haluaa vaimonsa varmasti pääsevän kierteestä eroon, myös mies pitää varmuudeksi "puhdistaa". Yhteinen onni ja etuhan se vain on.

Alkuperäinen kirjoittaja Kierre poikki:
Lykkyä tykö nyt sitten jatkoon! Ja kyllä sitä vielä tälle kesälle... hyvät tropit ja konstit olet saanut. Terveisiä miehellekin, kyllä tämä vielä iloksi muuttuu!!

Ps. Kyllä mieheni vähän protestoi, että miksi hänen pitää tässä lääkkeitä syödä ja "uhrautua", eihän hänellä ole vaivoja. Viisas gyne kuitenkin sanoi, että jos hän haluaa vaimonsa varmasti pääsevän kierteestä eroon, myös mies pitää varmuudeksi "puhdistaa". Yhteinen onni ja etuhan se vain on.

Kyllä meilläkin syntyi enemmän kuin hiukan ihmettelyä lääkekasasta jonka kannoin kotiin. Ja just kommentteja "eihän mulla ole vaivoja..." Tulehduslääkkeet, hiivalääkkeet... Ja kommentteja "lällaisiako lääkemääriä sinä raukka olet joutunut syömään ?" Ja kun kerroin, että käyn nyt neljättä kierrosta läpi + virtsatietulehduskuurit, taisi mieheni vasta nyt tajuta, mitä olen käynyt läpi vuoden sisään. Hyvää teki siinäkin mielessä, jotenkin heti paljon ymmärtäväisempi ote asiaan. ja kovasti valitteli miten antibiootit väsyttää... näinhän se on. Mutta kyllä tämä tästä nyt !

Hoitamaton diabetes tai vähänkin ylhäällä oleva verensokeri välillä aiheuttaa tulehduksia varsinkin hiivaa.Itselläni, jos syön makeaa liikaa, alkaa heit alapää reagoimaan.....

Yhteistyössä