Virtsa emättimestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtiva blondi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtiva blondi

Vieras
Hei! Olen reilu kaksikymppinen nainen ja olen jo useamman vuoden ajan painiskellut asian kanssa, jonka takia en ole kuitenkaan lääkäriin mennyt. Saamattomuutta kai. Virtsani tulee ainakin osittain emättimestä. Ilmeisesti kyse on jonkinlaisesta kiinnikkeestä tms. Onko kellään tästä kokemusta? Asia voidaan kai kojata jonkinlaisella leikkauksella, mutta osaako kukaan kertoa millainen toimenpide tämä on?

Syötin Googlelle hakusanaksi > virtsa emättimestä <.

Haku tuotti 4680 "osumaa". Ehkä noista "osumista" löytyy vastauksia esittämääsi kysymykseen.

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=virtsa+em%C3%A4ttimest%C3%A4&meta=

Olen joskus ajatellut itse samaa, että tuleekohan mullakin. Jotenkin on sellainen tunne, mutta en ole ikinä lääkärillä maininnut asiasta. Miten olet huomannut asian? Jos jollain kokemuksia, niin kertokaa!

Ole huomannut asian mm. sillloin, kun olen tamponin olessa paikallaan virtsannut. Tällöin tamponi tulee aivan märäksi ja imee virtsaa itseensä. Näinhän se ei pitäisi mennä, eihän?!

jos virtsa tulee emättimestä, edes osittain, niin on todellakin syytä mennä gynelle!
se voidaan tosiaan korjata ihan yksinkertaisella toimenpiteellä, kai niitäkin on erilaisia, mutta mun mielestä sieltä suljetaan se "tie" jonka takia virtsa tulee emättimestä.
tai itseasiassa korjaan, että ei ole mikään kaikista yksinkertaisin toimenpide se korjaus, mutta niitä kuitenkin tehdään paljon, eli kokemusta noista varmasti on.
mutta mene ihmeessä mitä pikimmiten gynelle! jos et muun takia, niin ainakin toi on infektioriski kun virtsa kulkee emättimessä koko ajan.

Yhteistyössä