Virpomisasu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hän

Vieras
Kun näistä virpomisasioista on nyt päästy vauhtiin.... Mitkä asut on teidän mielestänne virpojille ok? Täytyykö olla se perinteinen noita vai voiko olla jotain muutakin?

meillä on pienempinä pukeuduttu kissaksi ja pupuksi. Tuo kuopus oli tosi söpö silloin kun oli pikkuinen ja oli pupu.
minusta virpoja voi olla noita/velho, pupu, tai kissa

Ei oo pakko olla perinteinen noita, meillä lapset on tähän asti ollu noitina mutta tänä vuonna 7-vuotias poika ilmoitti että hän ei halua pukeutua noidaksi koska noidat ei oo poikia, että haluaa olla velho :D ja tyttö 4v sanoi myös että haluaa olla pupu tänä vuonna.

Meillä jälkikasvu teki selväksi ettei mekkoon ja huiviin pukeudu. Ehdotin hänelle että velho voisi olla miespuolinen noita-akka, joten meillä ei siis ole perinteinen noita menossa huomenna oville.

Mutta jotenkin se pitää olla teemaan kuuluva. Batmän, nunna tai vastaava kuulunee Halloweeniin.

Noita, pupu, kissa, tipu...nuo on minusta sopivia asuja.

5 v poitsu olisi halunnut olla Spiderman, mutta selitin sen sopivan paremmin vappuun ja Halloweeniin, tai perus-naamiaisiin. Hän pukeutuu sitten mustaksi kissaksi.

[QUOTE="vieras";23596000]Entäs isomman noidan kaveriksi pieni keväinen amppari?[/QUOTE]

Meillä oli muutamana vuonna noitien seurana keväinen mehiläinen/amppari, ja kovasti kehuja sai:O)

[QUOTE="lipsi";23596058]Meillä oli muutamana vuonna noitien seurana keväinen mehiläinen/amppari, ja kovasti kehuja sai:O)[/QUOTE]

HUPSIS! Tulipa hassu hymiö, vaikka tarkoitus oli vain kertoa, että herätti ihastusta pikku-amppari.

Noidat eivät kuulu virpomiseen. Lapset ihan omina itsenään virpovat kauniilla tehdyillä vitsoilla. Noidat poltetaan sitten roviolla/kokoilla tuolla lännsisuomessa.

Itse olen menossa virpomaan, ja olen pukeutunut kissaksi. Värjäsin vappuvärillä hiukset mustaksi, ja tupeerasin. Sitten meikkasin silmät mustiksi, viiksiä en varmaankaan laita koska on jo korvat eikä mulla taho onnistua se viiksien laitto. Sitten mulla on mustat vaatteet ja mustat tennarit(:

Yhteistyössä