Virpi Kuitusen uusi mies??????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias uuno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älkääs nyt viitsikö. Minusta Virpi on ihan ok, ehkäpä aina hieman liian varautunut haastatteluissa. Tuskin tuo nyt on pystynyt mitään verta manipuloimaan, koska testejä tehdään usein. Jos ei sitten tee yhteistyötä esim. norjalaisten kanssa. Mä en ole koskaan uskonut norjalaistenkaan olevan ns. puhtaita hiihtäjiä. Ne on vaan olleet niin fiksuja etteivät koskaan ole jääneet kiinni.

Eikös se Virpin ex ollut löytänyt jonkun toisen sänkyänsä lämmittelemään tms. Onko mulla ihan väärä mielikuva jäänyt lehdistä. Muuten kun en voi asiasta tietää...

Sehän olisi ihan jees, jos Virpin kulta olisi tämä Pietro Piller Cottler :)

Eikös tämä Ruususka just vasta valitellut jossain lehdessä, että suomalaisista miehistä ei ole mihinkään? Mä voisin toivottaa hänelle kyllä ihan mielelläni "mukavaa muuttoa ulkomaille", jos näistä suomalaisista jörriköistä ei löydy sopivaa hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Noh noh:
Eikös tämä Ruususka just vasta valitellut jossain lehdessä, että suomalaisista miehistä ei ole mihinkään? Mä voisin toivottaa hänelle kyllä ihan mielelläni "mukavaa muuttoa ulkomaille", jos näistä suomalaisista jörriköistä ei löydy sopivaa hänelle.

:D Sil maine mennyt täällä,ei kukaan huoli.Joten ulkomaille meno ihan hyvä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Eikös se Virpin ex ollut löytänyt jonkun toisen sänkyänsä lämmittelemään tms.

Joo ruususkan.

Tämähän on vaan oletus. Totuutta ei tiedä kuin virpi ja ex-miehensä. Kaikki ei ole totta mitä seiska kirjottaa! Seiskassakin oli muuten vaan että ovat tuttuja jo pidemmältä ajalta..ja vihjailuja. ei muuta.

Saarisen kihlattu on entinen koripalloilija Tom Gustafsson, pelasi aikoinaan Lahden namikassa. Ovat olleet vuosikaudet yhdessä, olivat linnan juhlissakin jonain vuonna.

Vähän ihmetyttää tuo Kuitusen ja Piller Cottrerin huhuttu suhde, FIS:n nettisivujen mukaan kun tämä italo on naimisissa... vaikka ei kai se ennenkään ole suhteita estänyt tommonen pikku sivuseikka kuin avioliitto.

Eikös se Virpin ex ollut löytänyt jonkun toisen sänkyänsä lämmittelemään tms.

Joo ruususkan.

Siis täh, tämän koko kansan tunteman Ruususenko? Yak...

Juuri se.Virpi jätti samantien

Hankkikaa elämä!!! :(
Tunnuttepa olevan kovin tietäväisiä asioista ja ainakin uteliaita.. Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä kuin kytätä muiden tekemisiä ja olemisia??!! Mitä väliä sillä on kuka on kihloisssa kenenkin kanssa ja miksi joku on eronnut. Eiköhän nuo asiat ole ihan henkilökohtaisia juttuja ja arkipäivää!!
Kenen muun elämää muistellaan vuosia taaksepäin? Ehkä juuri siitä syystä toiset julkkikset (viisaat) ovat varovaisia sanomisissaan, kun niitä tällä tavalla ruoditaan.

Yhteistyössä