Viron matkaajat, kivoja paikkoja joihin voisi mennä taaperon kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Käydään paljon Virossa. Kesän aikana olisi tarkoitus viettää siellä ainakin 2-4 vk.

Mitä kivoja kohteita siellä olisi 2-vuotiaalle? Vembu-Tembumaa? Ja Tallinnassa on käsittääkseni joku eläintarha? Muita?

Vietetään aikaa enimmäkseen Etelä-Virossa ja Hiidenmaalla, mutta aiotaan kyllä reissailla muuallakin.

Mä lyöttäydyn tähän ketjuun ja kysyn, että mitä tekemistä Tallinnassa olisi päiväksi 7v. lapsen kanssa? Kun ei olla vielä päätetty, että lähdetäänkö Tallinnan vai Tukholman risteilylle.

Me käytiin siellä Tallinnan eläintarhassa ja siellä sai aikaa kulumaan hyvin. Eläimiä kävi vaan hiukan sääliksi, kun niillä oli pienet häkit ja karut olot :( Me kyllä oltiin siellä aikaisin keväällä, niin sekin voi vaikuttaa siihen, et aitauksissa oli vettä sekä rapaa ja eläinten olot näyttivät kurjilta.

Eläintarhan lähellä oli iso kauppakeskus, jossa saatiin loppu päivä hyvin kulumaan ja elämys oli ajella niillä rämisevillä "johto-busseilla".

Monethan käyvät myös kylpylässä, mikä on Tallinassa ja olen kuullut sen olevan kiva paikka.

olen myös kynyt siellä tallinan eläintarhassa ja tosiaan jotkut eläimet näytti stessantuneilta huonoista oloista, mutta oli siellä uudistuksiakin menossa. ja sellaisia eläimiä mitä suomessa ei näe.
kalev spa:ssa tallinnassa on kai lapsille vesipuistoa, muista kylpylöistä en tiedä onko niissä lapsille kauheasti.

Yhteistyössä