Virolainen ministeri naureskelee Suomen hallituksen tytöille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lupaan tulla, tule sinäkin. Muistaakseni Rinne sanoi että 2020 elokuussa nähdään, miten hallituksen työllisyystoimet lähtevät puremaan.

Silloin katotaan että kumpi oli oikeassa
Sovitaan näin.

Sitä vaan kysyn, että missä olen väittänyt olevani oikeassa? Totesin vain, että annetaan mahdollisuus ja katsotaan sitten. Muuten tapanani ei ole valmiiksi ajatella, että pieleen menee kuitenkin. Niin ei kyllä elämässä saavuteta mitään.
 
vierailija
Sovitaan näin.

Sitä vaan kysyn, että missä olen väittänyt olevani oikeassa? Totesin vain, että annetaan mahdollisuus ja katsotaan sitten. Muuten tapanani ei ole valmiiksi ajatella, että pieleen menee kuitenkin. Niin ei kyllä elämässä saavuteta mitään.
Mullakaan ei ole tapana ajatella, että pieleen menee kuitenkin mutta R/M -hallitusohjelma on niin sysipaska että se ei voi onnistua.

Olen saavuttanut elämässäni hyvinkin paljon että ei ole siitä kiinni.
 
vierailija
Mullakaan ei ole tapana ajatella, että pieleen menee kuitenkin mutta R/M -hallitusohjelma on niin sysipaska että se ei voi onnistua.

Olen saavuttanut elämässäni hyvinkin paljon että ei ole siitä kiinni.
Sulla on kokemusta valtion budjetin laatimisesta voidaksesi noin vahvasti sen tyrmätä? Vai onko kopsattu jonkun tyypin lausunnoista.

Se on hyvä, että olet saavuttanut paljon elämässäsi ja että olet ilmiselvästi tyytyväinen :)
 
vierailija
"
Entinen pääministeri otti asiaan kantaa Twitter-tilillään.

– Suurimpien ystävienne päälle sylkeminen on sekä tyhmää että epäreilua. Helmen on aika lähteä. Viron parlamentin Suomi-ystävyysryhmän puheenjohtajana pyydän anteeksi kaikilta suomalaisilta, Rõivas mutoili eestiksi."


https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/istuva-paaministeri-paikkaili-sisaministerin-kohulausuntoja-sanna-marinista-nyt-maan-entinen-paaministeri-pyytaa-anteeksi-suomalaisilta-mart-helmen-on-aika-lahtea/7661692#gs.mmmztv
 
vierailija
Marinin poliittisia ansioita:

-Tampereen kaupunginvaltuuston pj
ja ääniharava kuntavaalissa
-SDP:n puoluevaltuston jäsen ja puolueen varapj, sijaisti pj Rinnettä tämän saikun aikana
-valittu 2 kertaa eduskuntaan
-ministerinä Rinteen hallituksessa

On muuten aika v*tun paljon demarille!
Marin on onnistunut tuhoamaan Tampereen talouden, saas nähdä miten Marin onnistuu Suomi-laivan ruorissa...
https://www.aamulehti.fi/a/a7daf04c-8277-408e-9407-331ef4c24159
 
Minä ajattelen, että hänen täytyy saada mahdollisuus.
Mun mielestä taas hän on kykynsä näyttänyt jo suhmuroidessaan al-holi keissin suhteen, joten pois vaan tuollainen aikuinen lapsi epävarmoine ja asiaa kiertelevine lausuntoineen.

Antaisin paljon enemmän arvoa hänelle, jos olis suoraan vaan uskaltanut ottaa asiaan kantaa ja sanonut haluavansa kaikki terroristit lapsineen Suomeen, kun kerran sitä haluaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
vierailija
Mun mielestä taas hän on kykynsä näyttänyt jo suhmuroidessaan al-holi keissin suhteen, joten pois vaan tuollainen aikuinen lapsi epävarmoine ja asiaa kiertelevine lausuntoineen.

Antaisin paljon enemmän arvoa hänelle, jos olis suoraan vaan uskaltanut ottaa asiaan kantaa ja sanonut haluavansa kaikki terroristit lapsineen Suomeen, kun kerran sitä haluaa.
Ai siitäkös se kiikastaa.

Tuo asia kuuluu pääsääntöisesti ulkoministerille ja nyt sitten on kai tarkoitus esittää koko hallituksen kanta.

Tämä asia ja tilanne on hyvin vaikea. Toivotaan, että ratkeaa parhain päin.
 
vierailija
"
Entinen pääministeri otti asiaan kantaa Twitter-tilillään.

– Suurimpien ystävienne päälle sylkeminen on sekä tyhmää että epäreilua. Helmen on aika lähteä. Viron parlamentin Suomi-ystävyysryhmän puheenjohtajana pyydän anteeksi kaikilta suomalaisilta, Rõivas mutoili eestiksi."


https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/istuva-paaministeri-paikkaili-sisaministerin-kohulausuntoja-sanna-marinista-nyt-maan-entinen-paaministeri-pyytaa-anteeksi-suomalaisilta-mart-helmen-on-aika-lahtea/7661692#gs.mmmztv
Onkohan kukaan suomalainen pyytänyt Trumpilta anteeksi häneen kohdistunutta ja yhä jatkuvaa parjauskampanjaa?
 
vierailija
Työllisyysohjelma floppaa ihan satavarmasti. Tästä ei ole mitään epäilystäkään. Hallituspuoleet miettinevät jo nyt koottuja selityksiä mitä sitten kertoa elokuussa.
No kai se nyt floppaa, kun ei sellaista varsinaisesti ole olemassakaan. :D Hallitusohjelmassa ei ole yhtään konkreettista työllisyyttä tukevaa toimea, ellei hoitajamitoitusta sellaiseksi lasketa. Että se nyt on vaan pakko -tyyppinen ratkaisu.
 

Yhteistyössä