Virkistystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En keksi mitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En keksi mitään

Vieras
Minkälainen on mielestänne hyvä työyhteisön virkistyspäivä? Mikä on paras virkistyspäivä, missä olette olleet mukana/miksi paras? Millaiseen virkistyspäivään haluaisitte mukaan?

Meillä oli viime keväänä tyky-päivä.
Könötettiin kylmässä mökissä, ulkona kierrettiin noin 15 min. rasteja ja typeriä kysymyksiä.
Syötiin makkaraa ja perunasalaattia.
Kun oltiin lähdössä jo kotiin, tuli eräs ylilääkäri saunomaan, yksin. Odoteltiin sitten sitä pari tuntia, että se on valmis.
SIinä se.

Nyt ois suunnitteilla hoitajille ja lääkäreille yhteiset erittäin kossssteat pirskeet toukokuussa, jotain ryhmähenkeä nostattavia leikkejä, saunaa, ruokaa ja boolia ;)

komppaan ?:iä :) keilailu ja syöminen kuulostaa hyvälle. Semmosta missä tehdään yhdessä ja nauretaan, jutellaan jne. Ei mitään esim. teatteria jossa istua pönötetään tuppisuina vierekkäin.

Olen samaa mieltä siitä että yhdessä tekemistä ja sitten syömistä ja juomista, mutta mitä tekemistä? Ollaan keilattu, vaellettu, golfattu, ajettu mikroautoilla, ja paljon muutakin vaan ei tuu mieleen. Uutta taas pitäis keksiä...

Eikä tosiaan koulutusta, se on tarkoitus jäädä tyystin pois tästä päivästä.

Meillä oli Vierumäellä ensin sauvakävelyä tai tavallinen rauhallinen kävely, sit luento liikunnasta (n tunti) ruoka, joukkueina muutama eri kilpajuttu, curling-harjoittelua ja saunat+ruoka. Tykättiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Itse en haluaisi mitään urheilua tai liikuntaa, siis suorittamista.

No mitä haluaisit? Sitähän minä täällä kyselen, että TE mitä toivoisitte... Antais vähän vinkkiä mitä järjestää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Itse en haluaisi mitään urheilua tai liikuntaa, siis suorittamista.

No mitä haluaisit? Sitähän minä täällä kyselen, että TE mitä toivoisitte... Antais vähän vinkkiä mitä järjestää.

No me mennään keväällä/alkukesästä piknikille. Hyviä ruokia mukaan, viiniä ja iloinen mieli :D

Yhtenä vuonna mentiin pikkubussilla Fiskarsiin, käytiin puodeissa ja kesän taidenäyttelyssä ja syötiin eväitä - ja sitten ajeltiin takaisin Helsinkiin ravintolaan ja jatkettiin miten kukakin.

Keilaus olisi myös kiva, se ei ole sellaista hikiliikuntaa, jossa tulee helposti eriarvoisuutta jne. Eikä ole kiva hikoilla, jos haluaa mennä sitten ravintolaan tms. :xmas:

Parasta virkistystä on extempore lähteä työkavereiden kanssa työpäivän päätteeksi leffaan ja sen jälkeen jonnekin syömään ja ottaa pari olutta. Etukäteen suunnitellut virkistyspäivät on vähän niin ja näin. Joku virkistyy ja joku tylsistyy.

Nonnii, jatkan taas.

Me käydään koko porukalla yleensä pari kertaa vuodessa syömässä, mutta tää olisi extraa, sen lisäksi. Ja tullaan monesta toimipisteestä, toisella on 70 km matkaa toisen luo, joten pitäis olla suunniteltua, jotta kaikki vois/tietäis tulla.

Oikein valppaana odotan lisäyhdotuksia =).

Itse olen myöskin taasen samaisen ogelman edessä. Aikaisempina vuosina olen järjestänyt mm. toissa kesänä ribbailua ja purjehduskilpailun 606 veneillä (Burn Out City järjestää näitää) ja sen jälkeen yhteinen maittava illallinen viineineen Purjehdusseuran ravintolassa. Viime vuonna oli viisiottelu, jossa lajeina oli maastopyöräilyä, vesihiihtoa, sulkapalloilua, purjehdusta ja tietokilpailu. Tämän jälkeen saunottiin ja uitiin porukalla ja vietettiin rapujuhlia.
Tänä kesänä olen miettinyt aktiviteetiksi koskenlaskua, jonka jälkeen taas saunontaa ja illallista tietenkin, mutta mielellään muitakin ideoita otetaan vastaan myös täällä? :) Meidän porukka on erittäin aktiivista ja extreme henkistä. Hyvää vastapainoa toimistotyölle.