Virheellinen seurantakoodi paketissa ja nyt kuulemma vikaa ettei saapumisilm. Tule

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitenköhän käy?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitenköhän käy?

Vieras
Paketti lähetetty minulle reilu viikko sitten ja itellan ohjelmassa oli jokin häiriö eli saamani seurantakoodi oli virheellinen. Asiakaspalvelusta sanoivat, että tulee saapumisilmoitus mutta nyt kuulin usealta tutulta, että itellan järjestelmässä taas häikkää. Nyt eivät ole loppuviikosta lähettäneet saapumisilmoitusta vaan seurantakoodin avulla on pystynyt hakemaan paketin kun on arvellut sen olevan perillä.

Jääköhän minulta paketti nyt kokonaan saamatta kun on virheellinen seurantakoodi eikä saapumisilmoitustakaan ole tullut missään muodossa. Smartpostiin olen paketin tilannut ja paketti ollut matkalla jo yli viikon :( kovasti odotin ja harmittaa jos en pystykkään sitä hakemaan näiden häiriöiden takia.

Ja smartpostin pakettiahan ei seurantakodilla edes saa... Ikävää jos noin on käynyt, ettei tule sitä lokerokoodia. Se kyllä onneksi tulee 2 kertaa, saapumispäivänä ja paria päivää ennen kun paketin hakuaika päättyy... Laitappa viestiä asiakaspalveluun ja kysele lokerokoodia numerollesi, ei siis seurantakoodilla vaan puhelinnumerollasi ja automaatilla mihin paketti menossa.

Mun kohdalla oli käynyt niin että itella oli kirjannut puhelinnumeroni väärin ja smartpostin lokerokoodia ei koskaan tullut vaikka näkyi että sinne oli saapunut..monen soiton jälkeen vasta suostuivat korjaamaan asian. Mitähän jos joku olis hakenut paketin koska jollekinhan se koodi varmaan meni..

Yhteistyössä