Viralliset jäähyväiset!

  • Viestiketjun aloittaja She-na
  • Ensimmäinen viesti
She-na
Tämä on viimeinen aloitukseni tänne. Halusin vielä tulla hyvästelemään, ne aiemmat heippani hukkuivat sinne yhteen ketjuun. Vielä on siis tilaisuus haukkua! ;)
Ikävä mulle tulee monia tyyppejä, ihan haikealta tuntuu..

Osa teistä on käsittääkseni ymmärtänyt mut ja "huumorini" ihan tai ainakin melkein oikein, osa taas on niin hakoteillä kuin vain voi...

En mie tämän kummempia osaa sanoa, heippa vaan kaikki! Tästä lähtien palstanne on She-naton, ei viestejä, ei kuvia!! :D

Eräässä ketjussa pysyn mukana, mutta vain siinä!

:heart: :hug:

:wave:
 
Siis
Mikä pointti muuten näillä "heippa vaan ja hyvästi, mä en enää leiki teiän kaa" - tyyppisillä viesteillä on? Varsinkin kun en oo törmänny vielä yhteenkään jossa ap oikeesti pysyis poissa?
 
eräs

Et voi olla tosissasi?!
Sinä itse teit aloituksen että kun sut näkee kuvista niin tuleeko mieleen että olet lesbo. Ei tullu mieleen että sellainen ketju voi vähän paisua ja tulla ei-niin-mukaviakin vastauksia :/
 
She-na
Mä en jaksa enää sitä taistelua harmaiden kanssa. Mitä tahansa kysyn, kerron tai kommentoin, aina olen vain kerjäämässä kehuja valtavan ihanista lihaksistani ja täydellisen upeasta kropastani. Ja siitä miten laiha olen! :D Sen ymmärrän että lukuisat kuvani ehkä ärsyttivät, anteeksi niistä. Mutta liian pitkälle meni kun joka ikisestä asiasta piti vääntää mitä sattuu.

Paljastan teille harmaille, että itku oli monta kertaa lähellä, ja tänään se lopulta sitten tulikin.
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Et voi olla tosissasi?!
Sinä itse teit aloituksen että kun sut näkee kuvista niin tuleeko mieleen että olet lesbo. Ei tullu mieleen että sellainen ketju voi vähän paisua ja tulla ei-niin-mukaviakin vastauksia :/
lisään vielä että harmi jos nyt ton ketjun takia häippäset, mukava ollut aina mielessäni "kauhistella" niitä sun kuvia :D
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Mä en jaksa enää sitä taistelua harmaiden kanssa. Mitä tahansa kysyn, kerron tai kommentoin, aina olen vain kerjäämässä kehuja valtavan ihanista lihaksistani ja täydellisen upeasta kropastani. Ja siitä miten laiha olen! :D Sen ymmärrän että lukuisat kuvani ehkä ärsyttivät, anteeksi niistä. Mutta liian pitkälle meni kun joka ikisestä asiasta piti vääntää mitä sattuu.

Paljastan teille harmaille, että itku oli monta kertaa lähellä, ja tänään se lopulta sitten tulikin.
Kuvien kaittaminen on aina riski. On täällä muutkin saaneet sontaa niskaan, et kai luule olevasi ainoa?

Loukkauksetkin on virtuaaliloukkauksia kuitenkin loppujenlopuksi. Ei niitä saa ottaa liian henkilökohtaisesti.
 

Yhteistyössä