no joo... :ashamed: mut ku toi eetu on niin reppanan näkönen tossa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:no, mutta kai julisteen pitää jollain lailla kieliä itse kirjan ja elokuvan sisällöstäAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:kun ton bellan pitäs kiehnätä edwardii eikä jaakoppii.... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mikäs siin on vikana? musta se on ihana :heart: tosin me taidettiin muutenkin tykätä ihan eri kuvista jo alunperinkinAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:mä en tykkää tosta julisteesta! |O
hähähä, mähän sanoin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Pinki on muuten äärettömän kamala ihminen :kieh:
Lainasi mulla tuon sarjan ensimmäisen kirjan ja mä en meinaa keritä töihinkään, kun luen tuota kirjaa :xmas:
On muuten hyvä :saint:
mä odotan kyllä leffaa kuin kuuta nousevaa. varasin jo kaverin mukaan jyväskylään katsomaan kunhan se tulee leffateatteriin. tänne leffat tulee noin 2-3kk ensi-illasta |O |OAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:no joo... :ashamed: mut ku toi eetu on niin reppanan näkönen tossa. :xmas:
no ei on se ihan hyvä julkka
Bella se on.Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:Victoria?Alkuperäinen kirjoittaja bella:
mites tää kuva ei nyt näy....Alkuperäinen kirjoittaja bella:
jaa, se ei siis näy mulleAlkuperäinen kirjoittaja bella:Sössinkö jotain? Mulle se näkyy ihan normaalisti?
Rrrrobäärt, Rrrrobäärt!!!Alkuperäinen kirjoittaja bella:Tuolta kun scrollailee vähän alaspäin, niin siellä videonpätkä noista kuvauksista Cannesissa, joista ylempänä on noita Robin valokuvia. Voisi tulla vähän vaivautunut olo tuollaisessa möykässä.
http://bellaandedward.com/
Hassua. Mulla tosiaan näkyy. Veikkaan että koneesi ylikuormittui Edwardista. B)Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:jaa, se ei siis näy mulleAlkuperäinen kirjoittaja bella:Sössinkö jotain? Mulle se näkyy ihan normaalisti?
Alkuperäinen kirjoittaja bella:Hassua. Mulla tosiaan näkyy. Veikkaan että koneesi ylikuormittui Edwardista. B)Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:jaa, se ei siis näy mulleAlkuperäinen kirjoittaja bella:Sössinkö jotain? Mulle se näkyy ihan normaalisti?