Virallinen Twilight-pino vol.4

Esme harmaana
MÄÄÄ, siis omistan fanitavaraa... Paidan, jota pidän unipaitana, siis yökkärinä. Ihan twilight-paita. Avaimenperä roikkuu avaimissa (välillä kyllä pikkasen hävettää, kun joku ulkopuolinen huomaa) Nomination koruun omistan palasen, jossa on bella ja eetu! :) Hurahtanut 32-vee kahden lapsen äippä! :) Mut se piristää ja saa itsensä tuntemaan nuoreksi uudelleen. Ainakin jollain tasolla.

arvatkaa mitä aion vapaa-illan kunniaksi tehdä. Katsoa tänään new moonin! :) ai, minäkö sekaisin? en kai... ;)

una
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Häiritsikö teitä telttailukohtauksen kylmyyden epäaitous?
häiritsi. mä en tykkää siitä kuka näyttelee bellaa. se ei vaa handlaa.. muuten leffa oli ykkönen ja edward on mun mielestä just ihanan suojelevainen..<3

Esme harmaana
Juuri kotiuduin leffateatterista... :) Arvatkaapa, ett mitä kävin kattoon????? Kyllä täytyy sanoa, että tää toinen katselukerta oli paaaaal parempi. Mun takana joku tyttö itki ihan hervottomasti sitä loppukohtausta, jossa Jacob makaa sängyllä ja kertoo Bellalle ajatuksiaan. Se on kyllä aika liikuttava kohtaus. Täytyy kyllä sanoa, ett eclipsen alkukohtaus, jossa Riley muutetaan laittoi meikäläiselle kylmät väreet. On muuten todella hyvä ja mukaansatempaava alku tälle leffalle. Miten ikinä jaksan odottaa marraskuuta 2011. En kyllä mitenkään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kaksosmamma
Fanituotteita ei ole kuin mitä on DVD mukana tullut. Bella's Boxin kirjanmerkkiä käytän :)

Sain vihdoin käsiini Wardin Ikuisen rakastajan ja luin sen päivässä, en vaan pystynyt laskemaan sitä käsistäni. Oli ihan loistava, paljon parempi kuin ensimmäinen osa! Katsotaan pystyykö sitä odottamaan seuraavaa suomennosta vai pitääkö se ostaa englanninkielisenä...

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Rauhantervehdyksessä oli iiiso juttu Twilightista :D Ja iso kansikuva myös :D

http://www.rauhantervehdys.fi/

Täytyy myöntää, että en edes yleensä koko lehteä avaa mutta tuo kansikuva sai avaamaan :D
Siinä muuten väitettiin Bellaa kasvissyöjäksi... :whistle:
Joo ja sanottiin, että Cullenit syövät vain kaukaisissa maissa :D Elokuvastahan voi saada käsityksen kasvissyönnistä, mutta kirjoista ei kyllä :)

Elokuvainnollisesti
Elokuvainnollisesti-sivustolta löytyy kirjoitus joka pohtii Twilight-ilmiötä ja varsinkin syitä siihen miksi aikuiset naiset ovat rakastuneet sarjaan. http://elokuvainnollisesti.blogspot.com/2010/07/miksi-twilight-elokuvat-vetoavat.html

Esme harmaana
Pakko kommentoida tota mikä twilightissa vetoaa meihin 30-vuotiaisiin...

Luin ton pikaseen tosta ja allekirjoitan ton jutun kyllä. Mutta mulle ehkä suurin syy miksi olen täysin tohon hurahtanut on se kielletty rakkaus. Se vetoaa tossa houkutuksessa eniten. Mä myös koen todella paljon Bellan ajatuksissa ja siinä miten hän itsensä näkee, niin paljon itseäni teiniaikana. Olin epävarma, ehkä hieman kömpelö, harmaa, en erottunut joukosta mitenkään. Se, että häneen rakastuu joku sellainen jota hän luuli, ettei koskaan häntä huomaa, on minusta juuri jutun ydin. Koska Edwardhan huomaa juuri sen mitä muut eivät -) Bellan ainutlaatuisuuden. Toisaalta kaikki pojathan kirjassa kuolaavat Bellan perään, mikä ehkä juuri minua eniten kirjassa ärsyttää, kun Eetu sanoo, ett Bella ei näe itseään kuin muut hänet näkevät. Ja kuitenkin Bella kuvataan tavallisena tyttönä, mut sitten Meyer lataa sivuilla juuri monen häntä katselevan sillä silmällä...jne!

Mut kyl mun mies on monta kertaa viimeisen vuoden aikana sanonut, ett noi kirjat on vieneet häneltä vaimon. ;) Nyt on hiljaiseloa kirjojen saralla, koska yritän pitää taukoa syksyyn asti. Silti eksyn Meyerin sivuille melkein joka kerta, kun olen netissä. Odotan koko ajan uutista, ett Meyer on päättänyt jatkaa jollain tasolla kirjasarjaa....

bella
No niin, sainpa itsekin aikaiseksi mennä katsomaan leffan. Oli kyllä vähän pettymys aikaisempiin osiin verrattuna. :/

Tönkköjä kohtauksia. Ja alkukohtaus oli mun mielestä jokseenkin huvittava.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
No niin, sainpa itsekin aikaiseksi mennä katsomaan leffan. Oli kyllä vähän pettymys aikaisempiin osiin verrattuna. :/

:D Heh, sekä kirjat että leffat ovat ylipäänsä niin tönkköjä, että ihan huvittaa kun erotit joukosta vielä tavallistakin tönkömpiä kohtauksia...

bella
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:

:D Heh, sekä kirjat että leffat ovat ylipäänsä niin tönkköjä, että ihan huvittaa kun erotit joukosta vielä tavallistakin tönkömpiä kohtauksia...
Ei kirjat ole tönkköjä, paitsi viimeinen osa. :)

Leffat on vaan valitettavasti huonontuneet koko ajan...

Yhteistyössä