Virallinen twilight-pino vol.3

Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Jotenkin on iskostunut päähän esim. kun kirjassa on se kohta missä Bella hyppäsi ikkunasta alas ja Edward sanoi kuinka siroa se oli ja en vaan nähnyt samaa olemusta tuossa kohtauksessa :D
:D ihana miten erilailla sitä voikaan samat asiat ajatella. mä taas miellän bellan tutustumisen uuteen minäänsä hauskana "leikkinä".. kivien murentelua, säntäilyä, kikatusta kun onnistamalla pääsee pirun kauas jne. mä ajattelin sen kohtauksen sellaisena herttaisena kilpajuoksuna.. pelinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Jotenkin on iskostunut päähän esim. kun kirjassa on se kohta missä Bella hyppäsi ikkunasta alas ja Edward sanoi kuinka siroa se oli ja en vaan nähnyt samaa olemusta tuossa kohtauksessa :D
:D ihana miten erilailla sitä voikaan samat asiat ajatella. mä taas miellän bellan tutustumisen uuteen minäänsä hauskana "leikkinä".. kivien murentelua, säntäilyä, kikatusta kun onnistamalla pääsee pirun kauas jne. mä ajattelin sen kohtauksen sellaisena herttaisena kilpajuoksuna.. pelinä.
En minäkään näe Bellaa kovin tosikkona jäykkiksenä...en vaan taida osaa selittää mikä minusta mättää tuossa kohtauksessa

Jotenkin vaan näen Bellan erillaisena vampyyrinä kuin oli näkyyn kuvattu. Voi olla että ne vaatteetkin riitti.
 
Vähä vaivas se huohotus siinä synttäripusussa, mutta ei hirveästi..

En muistanu ettei ne listiny sitä porukkaa siinä ekassa kirjassa :D

Minunki mielikuva Bella vampyyristä on todellaki erilainen mitä newmoonissa, mutta tosiaan en usko että siitä tehdään neljännessä leffassa tuommosta mitä nyt oli..
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Jotenkin on iskostunut päähän esim. kun kirjassa on se kohta missä Bella hyppäsi ikkunasta alas ja Edward sanoi kuinka siroa se oli ja en vaan nähnyt samaa olemusta tuossa kohtauksessa :D
:D ihana miten erilailla sitä voikaan samat asiat ajatella. mä taas miellän bellan tutustumisen uuteen minäänsä hauskana "leikkinä".. kivien murentelua, säntäilyä, kikatusta kun onnistamalla pääsee pirun kauas jne. mä ajattelin sen kohtauksen sellaisena herttaisena kilpajuoksuna.. pelinä.
En minäkään näe Bellaa kovin tosikkona jäykkiksenä...en vaan taida osaa selittää mikä minusta mättää tuossa kohtauksessa

Jotenkin vaan näen Bellan erillaisena vampyyrinä kuin oli näkyyn kuvattu. Voi olla että ne vaatteetkin riitti.
:LOL: no joo.. ei se mekko ihan bellan tyylinen ollut, mut sehän olikin alicen näky. sehän bellalle sen hemmetin satiinimekonkin päälle kiskoo kun bellasta on muuttumassa vampyyri :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Jotenkin on iskostunut päähän esim. kun kirjassa on se kohta missä Bella hyppäsi ikkunasta alas ja Edward sanoi kuinka siroa se oli ja en vaan nähnyt samaa olemusta tuossa kohtauksessa :D
:D ihana miten erilailla sitä voikaan samat asiat ajatella. mä taas miellän bellan tutustumisen uuteen minäänsä hauskana "leikkinä".. kivien murentelua, säntäilyä, kikatusta kun onnistamalla pääsee pirun kauas jne. mä ajattelin sen kohtauksen sellaisena herttaisena kilpajuoksuna.. pelinä.
En minäkään näe Bellaa kovin tosikkona jäykkiksenä...en vaan taida osaa selittää mikä minusta mättää tuossa kohtauksessa

Jotenkin vaan näen Bellan erillaisena vampyyrinä kuin oli näkyyn kuvattu. Voi olla että ne vaatteetkin riitti.
:LOL: no joo.. ei se mekko ihan bellan tyylinen ollut, mut sehän olikin alicen näky. sehän bellalle sen hemmetin satiinimekonkin päälle kiskoo kun bellasta on muuttumassa vampyyri :D
Sehän vasta hirveetä oliskin jos se näyn mekko olisi Alicen valitsema :eek: :whistle: :D Muotifriikki kun kerta on :D
 
Voi hitto, kahoin äske ton netti version new moonista ja olin ihan LIEKEISSÄ :p :p :whistle: !!! Kiitti sille joka sen linkin laitto :wave: pääs tääki mamma fiilistelee! harmi et kuvanlaatu oli niin huono, mutta lauantaian olis tarkotus lähtee ihan leffaan kahtoo toi..oon niin intona täällä :D JEE JEE!! Siis todella hyvin tehty..miten tässä muka voi odottaa kesään kolmatta leffaa :eek: Tahtoo heti kaikki nyt nähdä kiitos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Olen nyt katsonut leffan jo kahdesti ja toisella kertaa tykkäsin jo enemmän! Mutta ok, jos te kerran sanotte, että Bella näytti hassulta siinä juoksentelukohtauksessa, niin minä nostan esille toisen niiin tyhmän kohdan! Ja se oli vieläpä kohta, joka ei olisi saanut tuntua tyhmältä!!

Yllättäen siis se syntymäpäiväsuudelma siinä Bellan kodin edessä...se voihkiminen ja röhkiminen....voi ei! Tuntui, että ne oli varta vasten käsketty "ilmaisemaan tukahduttettua himoa" tai jotain vastaavaa, ja se ei nyt vaan toiminut. Siis tuntuiko muista tältä?

Toivon, siis todella toivon, etä vika oli sen mun näkemän version laadussa. Kuva ja ääni oli muutaman sekunnin tuhannesosan viiveellä toisistaan, joten jos se teki sen kohdan hassuksi?

Muuten oli suudelmat elokuvassa aivan ihania! (Miksi tuntuu ihan pyhäinhäväistykseltä puhua mitään pahaa tästä elokuvasta?)
Muakin hämäs se niitten voihkinta, ihan kun oisivat harrastaneet seksiä siinä :whistle: Ehkä vähempikin olis riittäny. Mutta suudelma oli toki ihana!
Ja tohon viimeseen kommenttiin sen verran, että musta tuntuu myös kamalalta arvostella. Mutta eihän sille minkään mahda, tottakai meillä on omia mielipiteitä ja tietynlainen kriittisyys on hyvä asia ;) Ja itsestäni tiedän sen verran että mitä useamman kerran nään tämänkin leffan, sitä enemmän siitä joka kerralla pidän. Sitten ei enää pienet yksityiskohdat haittaa.
Mä katsoin Twilightin ekan kerran samana päivänä kun olin kirjan saanu luettua ja mä olin leffaan todella pettyny. Mun mielestä Kristen ja Rob ei osannu näytellä yhtään jne. Mutta kun katoin uudestaan vähän ajan kuluttua, niin tykkäsinkin ihan hulluna. Oli ekalla kerralla kirjan yksityiskohdat liian hyvässä muistissa :D Ja jotenkin kokonaisuus hahmottuu paremmin useamman katselun jälkeen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja esme harmaana:
Juu, ja conanissa on tänään vai huomenillalla taylor lautner vieraana, älkää missatko!!!!!!!!!!!

Toi muakin hieman muuten ihmetytti leffassa, ett miski volturit eui nähnyt alicen mielstä niitä ihmissusia.
Ja musta Edward oli ihana rakkaudesta riutunut ruipelo leffassa, mä en ollut ollenkaan pettynyt! :) Täytyyhän sen näyttää siltä Jacobiinkin verrattuna. Jacob aina kirjoissa kuvataan niin isona ja vahvana. Toki Eetu oli tosi laiha, mutta ei se mua häirinnyt. Charlie oli kyllä aivan älyttömän ihana leffassa, oikea isähähmo ja mä kanssa tykkäsin siitä huumorista mitä sinne mukaan laitettiin...

Ja juu, taitaa olla beverly hills 90210 naikkonen Carlislen vaimo...hmmmmmmmmmmmm
eikäs se carlislen vaimo ole ex-listissä näytellyt nainen..ei mikään beverly hillsin muija?!?!???? vai mitä hähh??

siksi ei nähneet koska ne ei nää näitä intiaani-ihmissusia muutenkaan (muistaakseni, sorry jos oon väärässä, en oo lukenu kirjoja pitkään aikaan...)

ja tässäpä mielenkiintonen twilight-leffa :whistle: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1785531

Peter Facinellin (Carlile) vaimo on siis Beverly Hills 90210 - sarjasta tuttu Jennie Garth (roolinimeltään Kelly) =)

lauantaina pääsen kahtomaan uuen kuun, ootan kyllä jo ihan innolla :D
 
Meenkö mä huomenna kattomaan leffan yksin vai onko mun pakko odottaa et kaveri lukee kirjan???? |O |O |O Jos se lukiskin sen vaikka viikossa, niin vapaata mulla on seuraavan kerran tän v.lopun jälkeen kahen viikon päästä. Eiks tää nyt oo vähän pakkorako???? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Muakin hämäs se niitten voihkinta, ihan kun oisivat harrastaneet seksiä siinä :whistle: Ehkä vähempikin olis riittäny. Mutta suudelma oli toki ihana!
Ja tohon viimeseen kommenttiin sen verran, että musta tuntuu myös kamalalta arvostella. Mutta eihän sille minkään mahda, tottakai meillä on omia mielipiteitä ja tietynlainen kriittisyys on hyvä asia ;) Ja itsestäni tiedän sen verran että mitä useamman kerran nään tämänkin leffan, sitä enemmän siitä joka kerralla pidän. Sitten ei enää pienet yksityiskohdat haittaa.
Mä katsoin Twilightin ekan kerran samana päivänä kun olin kirjan saanu luettua ja mä olin leffaan todella pettyny. Mun mielestä Kristen ja Rob ei osannu näytellä yhtään jne. Mutta kun katoin uudestaan vähän ajan kuluttua, niin tykkäsinkin ihan hulluna. Oli ekalla kerralla kirjan yksityiskohdat liian hyvässä muistissa :D Ja jotenkin kokonaisuus hahmottuu paremmin useamman katselun jälkeen.
mä oon aika tyytyväinen siihen, että katsoin ekan leffan ennen kirjojen lukemista. rakastuin nimittäin täysin jo siihen leffaan ja kun kirjat on vielä parempia niin :heart: :heart: :heart: mutta joo.. leffatkin paranee aina kun niitä katsoo useammin.. pystyy keskittymään tarkemmin ja pikkuasioita huomaa jatkuvasti lisää. eka kertahan tahtoo olla aina sellainen "yleiskatsaus".
 
Minä vain
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Meenkö mä huomenna kattomaan leffan yksin vai onko mun pakko odottaa et kaveri lukee kirjan???? |O |O |O Jos se lukiskin sen vaikka viikossa, niin vapaata mulla on seuraavan kerran tän v.lopun jälkeen kahen viikon päästä. Eiks tää nyt oo vähän pakkorako???? :D
Minä en ainakaan malttaisi odotella vaan menisin kyllä yksinäni leffaan ja toisen kerran sitten vaikka kaverin kanssa, sillä toisella kertaa leffa todellakin on vieläkin parempi.

Itse asiassa mulla on sen verran pahoja vieroitusoireita, että luulenpa meneväni leffaan vielä kolmannenkin kerran jossain vaiheessa. Ehkäpä jo viikon kuluttua. Silloin olisi ainakin hyvä tilaisuus ja kaverikin olisi innostunut lähtemään Uusikuu leffaa toistamiseen katsomaan.

En kyllä voi ymmärtää, että miten jotkut haukkuvat leffaa niin kamalasti. Tulee oikein paha mieli kun joitain arvosteluja lukee. Ei kyllä pitäisi edes lukea niitä.
 

Yhteistyössä