Virallinen twilight-pino vol.3

Alkuperäinen kirjoittaja Ohdis taustailee:
Kiitos uudesta ketjusta :)

Saan olla kiitollinen myös esiteini-tyttärestä, jolle voin syytää kaikkea Twilight-kamaa ilman kieroja katseita :p

Kellään muuten tietoa vieläkään Uusikuun ikärajoituksesta? Saksassa siis tullut jo liput myyntiin, onko siellä tietoa ikärajasta? Pitäisi tietysti viedä tytär katsomaan sitä ;)


Täällä Saksassa on New Moonin ikäraja K-12

 
Mun oli nyt pakko ostaa sellainen rannekoru, kun oon niitä myös kauan jo katsellut. Päädyin sellaiseen ratkaisuun, että ostin erikseen ketjun, sydämen ja suden.. yhteensä joku 10 euron pintaan, ebaysta nämä tilasin. Olisin kyllä halunnut sellaisen puisen suden, mutta oli mulle liian kallis.

 
MissCissy
MissCissy on nyt asiaa monelta kantilta punninneena tullut siihen tulokseen, ettei 28-vuotiaana ole lainkaan liian vanha hankkimaan itselleen Twilight-paitaa!

Jotenka...
Onko mitään suositeltavia tilauspaikkoja kellään tiedossa? Netistähän noita löytyy kyllä vaikka mitä, mutta onko jostain kertynyt jollain hyvää kokemusta...?
 
Ihania kuvia jaksatte kyllä meidän iloksi tänne laittaa. * huokailee *


2 yötä 2 yötä Tää on pahempaa kuin penskana jouluna odottaessa. Mie olen jo siinä mielentilassa että jos tuolta meidän pikkukaupungin kirjakaupasta ei jostain syystä Aamunkoita saakkaan niin ajan vaikka iltapuhteena 60km päähän jotta saan sen. Himskatti vieköön, on sitä unelmaa niin kauan odotettu että pakko saada se heti.
 
AngelEyes
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
MissCissy on nyt asiaa monelta kantilta punninneena tullut siihen tulokseen, ettei 28-vuotiaana ole lainkaan liian vanha hankkimaan itselleen Twilight-paitaa!

Jotenka...
Onko mitään suositeltavia tilauspaikkoja kellään tiedossa? Netistähän noita löytyy kyllä vaikka mitä, mutta onko jostain kertynyt jollain hyvää kokemusta...?
EMP:ssä näytti olevan noita, sieltä joskus tilannut muuta ja hyvin on toiminut tuo. Tosin postikulut on melko suuret.
 

Yhteistyössä