Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Esmeiten joku voi olla niin jumalaisen kaunis ja i
Tulipas tänään katsottua twilight, krapula-aamun pelastus... Lapset hoidossa, mies nukkui ja eikun dvd pyörimään ja täytyy sanoa, ett kun edelliskerrasta oli vierähtänyt jo aika tovi, niin leffa maistui ja näytti taas ihanalta. Kyllä edward on niin kaunis ja ihana. Ihan meni taas kylmät väreet selässä. Miten joku voi olla niin jumalaisen kaunis ja muutenkin ihana.

Aloitin TAAS new moonin lukemisen.... :) Kolmas kerta lähti käyntiin... Täytyy muistaa kirja niin hyvin, kun sitten menee leffan katsomaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Esmeiten joku voi olla niin jumalaisen kaunis ja ihana:
Tulipas tänään katsottua twilight, krapula-aamun pelastus... Lapset hoidossa, mies nukkui ja eikun dvd pyörimään ja täytyy sanoa, ett kun edelliskerrasta oli vierähtänyt jo aika tovi, niin leffa maistui ja näytti taas ihanalta. Kyllä edward on niin kaunis ja ihana. Ihan meni taas kylmät väreet selässä. Miten joku voi olla niin jumalaisen kaunis ja muutenkin ihana.

Aloitin TAAS new moonin lukemisen.... :) Kolmas kerta lähti käyntiin... Täytyy muistaa kirja niin hyvin, kun sitten menee leffan katsomaan...
:ashamed: mulla taitaa mennä jo kuudetta kertaa kirjat läpi..
 
MissCissy
MissCissy kiittää tässä välissä Jaspereista! Ja Edwardeista, niinkuin luonnollista on:)

Hei ihan oikeasti, te vieroitusongelmaiset raukkaparat! Kokeilkaa fanfictionia, vilkaiskaa edes! Se helpottaa vieroitusoireita kuin Burana päänsärkyä. Hehkeä vertaus, mutta niin tosi:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
MissCissy kiittää tässä välissä Jaspereista! Ja Edwardeista, niinkuin luonnollista on:)

Hei ihan oikeasti, te vieroitusongelmaiset raukkaparat! Kokeilkaa fanfictionia, vilkaiskaa edes! Se helpottaa vieroitusoireita kuin Burana päänsärkyä. Hehkeä vertaus, mutta niin tosi:)
mä oon meenannut kyllä ja mulla on se yks tarina tuossa kirjanmerkeissä mukana, jahka kerkeän ja jaksan siihen paneutua.. :D jotenkin vaikea lukea pitkiä pätkiä koneelta.
 
selleri
Luin nyt sitten bd:n ja huoh. On ihan totta että Bellan kannalta tuota on "turha" jatkaa. Heikotti ihan lukea ja nyt on jotenkin tyhjä olo kun loppu. Pitää odottaa muutama viikko ja aloittaa alusta kun saa sitten tuon suomenkielisen bd:n. Harvoin tulee vastaan kirjoja missä on noin paljon tunnetta ja sitä sormen ympäri kietoutumista.
Odottelen silti innoissani jos tulisi ne Edwardin kirjat edes joskus. Antaisivat uuden näkulman:)
 
hyväsetti
Älkää pliis kirjottako mitä neloskirjassa tapahtuu.. en oo lukenu sitä englanniks, enkä lue... enkä haluais sen tarkemmin tietää vielä paljastuksista... kuvat ei haittaa..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä