Virallinen joulukattausketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joulumuori.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä syödään vasta illalla, joten kuvia kattauksesta tulee varmaankin vasta huomenna. Mutta voin tähän laittaa tuon jo toiseen ketjuun laittamani yhden alkupaloista:

joulu13a.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29370684:
Meillä syödään vasta illalla, joten kuvia kattauksesta tulee varmaankin vasta huomenna. Mutta voin tähän laittaa tuon jo toiseen ketjuun laittamani yhden alkupaloista:

joulu13a.jpg

Kaunis kuva, kiitos.
Hyvää joulua!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29370684:

joulu13a.jpg

Inhoan tällaisia, missä tavallaan pakotetaan syömään jokun jonkun toisen määrittelemä annos...haluan itse ottaa mitä haluan ja sen verran kuin haluan.

Inhoan tällaisia, missä tavallaan pakotetaan syömään jokun jonkun toisen määrittelemä annos...haluan itse ottaa mitä haluan ja sen verran kuin haluan.

Onneksi sinun ei luultavasti tarvitse osallistua Keittiksen tarjoiluihin. Ravintoloissakin on valmiit annokset määriteltynä. Sinä tosin käyt luultavasti vain noutopöytäravintoloissa kauhomassa nakkeja ja ranskalaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29370868:
Nämäkin tulevat noutopöytään, joten kenenkään ei ole pakko ottaa näitä. Kuten ei ole pakko ottaa yhtään mitään. Läheiseni tuntien veikkaan, että nämä menevät kaikki :D

Mut siis jaksaako joku tuollaisen pläjäyksen jälkeen syödä jotain muuta??

Pakotetaan? Nyrkkisääntö on, että jos itse kokoaa annoksen, on kohteliasta syödä ottamansa määrä kaikki, jos annos on ennalta "määrätty", voi huoletta syödä sen minkä tahtoo ja jättää loput. Inhoa sinä rauhassa.

Aloittamani ketju on ymmärretty täysin väärin.

Joulunaikaan on hyvä harjoittaa _jällleen kerran_ sitä luetunymmärtämistä.
"Hyvänmielen ketju, ei arvostella, ihastellaan vaan "

Yhteistyössä