A
ap
Vieras
Viime aikoina on tuntunut että asiat eivät mene siten kuin haluaisi; on masentanut ja on ongelmia. Siis en erittele mutta näin on tuntunut ja näin onkin.
Tänään pitkästä aikaa ajattelin että ok, olkoon ongelmat mutta mulla on monia asioita jotka moni haluais itselleen. Ja niitä tässä listailen. Olkoon tämä nyt mun virallinen itsetuntotopic!
Tekisitkö mulle sellaisen palveluksen että merkitsisit viestiin sen lukumäärän näistä jutuista jotka toivoisit itselläsi olevan? Viestin sisältö voisi olla niinkin yksinkertainen kuin vaikka "2".
Eikä tää ole itsetehostusta mutta nyt tarvitsisin vähän sitä iloa eloon sillä jokaiseen noihin hyviin juttuihin olisi negatiiviset parinsa...
Olen;
-174cm pitkä. Moni varmaan haluais olla näin pitkä?
-Painan 64kg. Moni haluaisi kai olla tällainen normaalipainoinen.
-Minulla on ainakin kolme ihmistä maailmassa jotka aidosti rakastavat minua
-Olen "vain" 27-vuotias
-Ei ole penniäkään lainaa
-Olen viehättävä
-Asun pääkaupungissä (joidenkin mielestä hienoa, itsestä ei)
-Ei ole vielä lapsia joten vapaata aikaa riittää
-Ei hengenvaarallisia sairauksia
-Periaatteessa mahdollisuus tehdä mitä vain, opiskella tai vaikka muuttaa australiaan tms.
Muuta en keksi...
Tänään pitkästä aikaa ajattelin että ok, olkoon ongelmat mutta mulla on monia asioita jotka moni haluais itselleen. Ja niitä tässä listailen. Olkoon tämä nyt mun virallinen itsetuntotopic!
Tekisitkö mulle sellaisen palveluksen että merkitsisit viestiin sen lukumäärän näistä jutuista jotka toivoisit itselläsi olevan? Viestin sisältö voisi olla niinkin yksinkertainen kuin vaikka "2".
Eikä tää ole itsetehostusta mutta nyt tarvitsisin vähän sitä iloa eloon sillä jokaiseen noihin hyviin juttuihin olisi negatiiviset parinsa...
Olen;
-174cm pitkä. Moni varmaan haluais olla näin pitkä?
-Painan 64kg. Moni haluaisi kai olla tällainen normaalipainoinen.
-Minulla on ainakin kolme ihmistä maailmassa jotka aidosti rakastavat minua
-Olen "vain" 27-vuotias
-Ei ole penniäkään lainaa
-Olen viehättävä
-Asun pääkaupungissä (joidenkin mielestä hienoa, itsestä ei)
-Ei ole vielä lapsia joten vapaata aikaa riittää
-Ei hengenvaarallisia sairauksia
-Periaatteessa mahdollisuus tehdä mitä vain, opiskella tai vaikka muuttaa australiaan tms.
Muuta en keksi...