Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 2!

Nyt on ensimmäinen viikko takana. =) Jokainen voisi kertoa pituuden, lähtöpainon ja uuden painon. Jos sitten laittaisin ne tähän ekaan viestiin?

Ja kuten chef ehdotti, niin kerään tähän ekaa viestiin niitä vinkkejä yms. ettei niitä tarvitse etsiä pitkin ketjua. Eli laittakaa niitäkin tulemaan.

Tässä linkki ekan viikon ketjuun:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1720527
Tässä linkki Jutan blogiin:
http://www.gojuttago.com/


Nimimerkki:...................Pituus.......Lähtöpaino........Uusi paino......Erotus
Cappuccino....................172............69.7................68.2.............-1,5
chef..............................163............83...................81,2.............-1,8
Frau Marhs....................167............76,8......... UUSI
Haave...........................164............86,4................85,5..............-0,9

Minka Meduusa...............167...........101..................97................-4
Pampales ......................173............82.4................79.6.............-2.8
säästöpossu..................160............54...................51.................-3
Tica...............................160...........61,5.................60................-1,5
uuJuttaaja.....................176...........68,2..........UUSI

Ohjeita ja vinkkejä:
-sama ruokavalio on 4 viikkoa
-kivennäisvettä saa juoda
-fun lightia voi laittaa rahkan sekaan paremman maun saamiseksi
-purkin rahkaa voi aina korvata 250g munanvalkuaista
-lohta voi syödä 2-3kertaa viikossa
 
Äh, en mä saanut noita mittoja yms. niin kuin luulin. :snotty: Pitäisi olla enemmän väliä noiden välillä, mutta laittaa ne silti noin yhteen.

Muoks. piti näköjään laittaa pisteet tuonne väliin, että saa erilleen nuo.
 
kiire
Alkuperäinen kirjoittaja df:
Menin tekemään sen kotijumpan ja nyt vihloo kävellessä ristiselkää :/ Enää en uskalla tehdä jumppaa..
Joo, nyt kannattaa välittömästi lopettaa liikunta loppuelämäksi!! Tunnustelkaa kroppaanne urheillessa niin ei käy mitään suurempia vahinkoja. Ja sitäpaitsi pienet kivut kuuluu urheiluun. Hohhoijjaa....
 
ip
Tuota, eikös olekkaan uutta ruokalistaa? Mä en ole vielä täysillä mukana, kun olen pudottanut painoa omalla metodilla ja vasta hiljalleen tutustun tähän jutan ohjeeseen. Tuntui niin paljolta tuon ruoka-kasan syöminen, varsinkaan kun en voi käydä salilla. :D
 
Kiitos Minka uudesta ketjusta :)

163 cm, 83kg, nyt 81,2kg ja pudotusta -1,8kg

Ja Jutan blogista bongasin jokunen aika sitten vinkin siitä, että fun lightiä voi laittaa lorauksen rahkan joukkoon tuomaan makua jos rahka muutoin maistuu puulta. Mä itse käytän sitä ja tykkään paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ip:
Tuota, eikös olekkaan uutta ruokalistaa? Mä en ole vielä täysillä mukana, kun olen pudottanut painoa omalla metodilla ja vasta hiljalleen tutustun tähän jutan ohjeeseen. Tuntui niin paljolta tuon ruoka-kasan syöminen, varsinkaan kun en voi käydä salilla. :D
4 viikkoa mennään samalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Kiitos Minka uudesta ketjusta :)

163 cm, 83kg, nyt 81,2kg ja pudotusta -1,8kg

Ja Jutan blogista bongasin jokunen aika sitten vinkin siitä, että fun lightiä voi laittaa lorauksen rahkan joukkoon tuomaan makua jos rahka muutoin maistuu puulta. Mä itse käytän sitä ja tykkään paljon.
Huomauttakaa heti jos laitan teidän mittoja väärin. Nytkin piti kurkkia pariin kertaan kun en muistanut millään kaikkia lukuja yhdellä kertaa. :D

Mä tässä meinaan nyt juoda sen 3 desiä vettä ja sitten olisi aamupalan vuoro.
 
ip
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja ip:
Tuota, eikös olekkaan uutta ruokalistaa? Mä en ole vielä täysillä mukana, kun olen pudottanut painoa omalla metodilla ja vasta hiljalleen tutustun tähän jutan ohjeeseen. Tuntui niin paljolta tuon ruoka-kasan syöminen, varsinkaan kun en voi käydä salilla. :D
4 viikkoa mennään samalla.
Okei, pitää lukea uudelleen tarkemmin. Tuo maitorahka saattaa osoittautua vatsalle sopimattomaksi, vaikka siitä kyl tykkäänkin.
 
Huomenta kaikille
ja kiitos minka uudesta ketjusta :flower:

ensin mun mitat: 160cm, 54kg, nyt 51kg, erotus -3kg.
pitäisi käydä mittaa rasvaprosentti koska toi mun paino on jo aika vähän mutta silti sitä rasvaa ja läskiä löytyy :/ lihakset läskin alla ovat näköjään todella huonossa kunnossa, muuten paino olisi enemmän....hauikset on kyllä nyt kasvanut :D

Mun tekee hirveästi mieli leipää |O aina kun teen lapsille aamupalaa tekisi mieli maistaa vähän, mutta onneksi en ole vielä. Ja nyt ne saa kanssa luvan alkaa syödä jotain muuta aamupalaksi etten enää osta leipää kotiin.
Tänään väsyttää :/ yleensä tyttö herää öisin n.4-5kertaa mutta viime yö oli ihan mahdoton, ja kun vihdoin nukahdin hetkeksi esikoinen tuli herättää et sille oli käynyt vahinko, no sit jouduin vaihtaa lakanat ja kun taas pääsin takas omaan sänkyyn kello olikin jo puoli 6 ja kuopus oli sitä mieltä et nyt on aika nousta.....Ennen jos oli tällainen yö elin seuraavan päivän sokerilla ja kofeiinilla :ashamed: mutta nyt se ei käy, pitää vaan yrittää pitää silmät auki iltaan asti....

Jutan blogista: kivennäisvettä saa juoda
 
Saakos tänne tulla vielä?? Mä en oo huomannu tämmöstä aiemmin ja mun tarttis saada kiloja oikein kunnolla pois.... Jos huolitte ni mitat on 167cm ja lähtö paino 76.8kg Tavotteena olis saada tasaluku eli 70 :LOL: nauru siks et oon menettäny toivon täysin jo ja kaikki apu on tervetullutta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Saakos tänne tulla vielä?? Mä en oo huomannu tämmöstä aiemmin ja mun tarttis saada kiloja oikein kunnolla pois.... Jos huolitte ni mitat on 167cm ja lähtö paino 76.8kg Tavotteena olis saada tasaluku eli 70 :LOL: nauru siks et oon menettäny toivon täysin jo ja kaikki apu on tervetullutta :D
tervetuloa :wave:
täältä löydät ruokavalion ja treeniohjelman: http://www.gojuttago.com/
(siinä olikin linkki jo...)
 
Pampales .............173.........82.4..........79.6.........-2.8

Kiitokset uudesta pinosta! Puntarilla käyty ja aamupalat syöty, alkaa pikkuhiljaa onnistua tuo puuronkeittokin eikä tuu enää mahdotonta liisteriä! Oppia ikä kaikki...

Eilen tuli sitten raskaan päivän päätteeksi korkattua se pepsi pullokin ja tuntuu ettei se oikein sovi mulle! Tänä aamuna olo oli turvonnut ja kädet ei meinannu nyrkkiin mennä. Voiko se oikeasti vaikuttaa noin paljon? Kaksi lasillista sitä lipittelin ennen nukkumaan menoa, muuten ei ruokavaliossa mitään sellaista mikä olon aiheuttaisi. Ennen dieetin alkua tuollainen olo aamulla oli ihan normaalia, nyt onkin ollut niin ihana herätä kun nivelet on lyönnissä heti herättyä...
 
eli
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Huomenta kaikille
ja kiitos minka uudesta ketjusta :flower:

ensin mun mitat: 160cm, 54kg, nyt 51kg, erotus -3kg.
pitäisi käydä mittaa rasvaprosentti koska toi mun paino on jo aika vähän mutta silti sitä rasvaa ja läskiä löytyy :/ lihakset läskin alla ovat näköjään todella huonossa kunnossa, muuten paino olisi enemmän....hauikset on kyllä nyt kasvanut :D

Mun tekee hirveästi mieli leipää |O aina kun teen lapsille aamupalaa tekisi mieli maistaa vähän, mutta onneksi en ole vielä. Ja nyt ne saa kanssa luvan alkaa syödä jotain muuta aamupalaksi etten enää osta leipää kotiin.
Tänään väsyttää :/ yleensä tyttö herää öisin n.4-5kertaa mutta viime yö oli ihan mahdoton, ja kun vihdoin nukahdin hetkeksi esikoinen tuli herättää et sille oli käynyt vahinko, no sit jouduin vaihtaa lakanat ja kun taas pääsin takas omaan sänkyyn kello olikin jo puoli 6 ja kuopus oli sitä mieltä et nyt on aika nousta.....Ennen jos oli tällainen yö elin seuraavan päivän sokerilla ja kofeiinilla :ashamed: mutta nyt se ei käy, pitää vaan yrittää pitää silmät auki iltaan asti....

Jutan blogista: kivennäisvettä saa juoda
Sinun kannattanee kiinteyttää itseäsi, ei laihduttaa. Vielä -4 kg ja olet alipainoinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eli:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Huomenta kaikille
ja kiitos minka uudesta ketjusta :flower:

ensin mun mitat: 160cm, 54kg, nyt 51kg, erotus -3kg.
pitäisi käydä mittaa rasvaprosentti koska toi mun paino on jo aika vähän mutta silti sitä rasvaa ja läskiä löytyy :/ lihakset läskin alla ovat näköjään todella huonossa kunnossa, muuten paino olisi enemmän....hauikset on kyllä nyt kasvanut :D

Mun tekee hirveästi mieli leipää |O aina kun teen lapsille aamupalaa tekisi mieli maistaa vähän, mutta onneksi en ole vielä. Ja nyt ne saa kanssa luvan alkaa syödä jotain muuta aamupalaksi etten enää osta leipää kotiin.
Tänään väsyttää :/ yleensä tyttö herää öisin n.4-5kertaa mutta viime yö oli ihan mahdoton, ja kun vihdoin nukahdin hetkeksi esikoinen tuli herättää et sille oli käynyt vahinko, no sit jouduin vaihtaa lakanat ja kun taas pääsin takas omaan sänkyyn kello olikin jo puoli 6 ja kuopus oli sitä mieltä et nyt on aika nousta.....Ennen jos oli tällainen yö elin seuraavan päivän sokerilla ja kofeiinilla :ashamed: mutta nyt se ei käy, pitää vaan yrittää pitää silmät auki iltaan asti....

Jutan blogista: kivennäisvettä saa juoda
Sinun kannattanee kiinteyttää itseäsi, ei laihduttaa. Vielä -4 kg ja olet alipainoinen.
juu mä tiiän. Ei mun tavoite ole alipainoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
miksi sä säätöpossu sitten laihdutat?
yritän polttaa rasvaa että voin sen jälkeen lisätä hiilareita mun ruokavalioon ja kasvattaa vähän lihasmassaa, tai ei nyt lihasmassaa mutta että mun lihakset olisi vähän paremmassa kunnossa.
Jos näkisitte kuvia musta näkisitte miten paljon rasvaa ja läskiä mulla on, ei toi paino aina sano kaiken.
Lihakset painaa enemmän kun rasvaa ja äsken sanoin että näköjään mun lihakset ovat vielä huonommassa kunnossa mitä luulin koska paino on jo noin alhainen ja silti sitä rasvaa ja läskiä löytyy.
Kyllä mä tiiän etten varmaan voi olla koko kuukauden tällä ruokavaliolla, mun pitää varmaan ennen sitä lisätä hiilareita mun ruokavalioon. Varmaan jo viikon jälkeen pitää miettiä jatkoa.
Ja olen sanonut jo aikaisemmin että mun tavoite on kiinteä kroppa, ei läskiä tai rasvaa eikä alipainoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Saakos tänne tulla vielä?? Mä en oo huomannu tämmöstä aiemmin ja mun tarttis saada kiloja oikein kunnolla pois.... Jos huolitte ni mitat on 167cm ja lähtö paino 76.8kg Tavotteena olis saada tasaluku eli 70 :LOL: nauru siks et oon menettäny toivon täysin jo ja kaikki apu on tervetullutta :D
tervetuloa :wave:
täältä löydät ruokavalion ja treeniohjelman: http://www.gojuttago.com/
(siinä olikin linkki jo...)
Jeps yks mua hämää eli toi kaurahiutale homma eli siitä tehdään vissiin sit puuroa eikä vedetä kuivana :D :D Mä pääsen tänään vasta päivällä kauppaan että aloitan ilmeisesti sitten huomenna ni pääsee rytmiin tai sit menen illalla jo tän mukaan....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Saakos tänne tulla vielä?? Mä en oo huomannu tämmöstä aiemmin ja mun tarttis saada kiloja oikein kunnolla pois.... Jos huolitte ni mitat on 167cm ja lähtö paino 76.8kg Tavotteena olis saada tasaluku eli 70 :LOL: nauru siks et oon menettäny toivon täysin jo ja kaikki apu on tervetullutta :D
tervetuloa :wave:
täältä löydät ruokavalion ja treeniohjelman: http://www.gojuttago.com/
(siinä olikin linkki jo...)
Jeps yks mua hämää eli toi kaurahiutale homma eli siitä tehdään vissiin sit puuroa eikä vedetä kuivana :D :D Mä pääsen tänään vasta päivällä kauppaan että aloitan ilmeisesti sitten huomenna ni pääsee rytmiin tai sit menen illalla jo tän mukaan....
Joo puurona mä ainakin syön, teen veteen sen puuron.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Saakos tänne tulla vielä?? Mä en oo huomannu tämmöstä aiemmin ja mun tarttis saada kiloja oikein kunnolla pois.... Jos huolitte ni mitat on 167cm ja lähtö paino 76.8kg Tavotteena olis saada tasaluku eli 70 :LOL: nauru siks et oon menettäny toivon täysin jo ja kaikki apu on tervetullutta :D
tervetuloa :wave:
täältä löydät ruokavalion ja treeniohjelman: http://www.gojuttago.com/
(siinä olikin linkki jo...)
Jeps yks mua hämää eli toi kaurahiutale homma eli siitä tehdään vissiin sit puuroa eikä vedetä kuivana :D :D Mä pääsen tänään vasta päivällä kauppaan että aloitan ilmeisesti sitten huomenna ni pääsee rytmiin tai sit menen illalla jo tän mukaan....
Joo puurona mä ainakin syön, teen veteen sen puuron.
mä taas sekoitan kaurahiutaleet kuivana raejuustoon ja mehukeittoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Saakos tänne tulla vielä?? Mä en oo huomannu tämmöstä aiemmin ja mun tarttis saada kiloja oikein kunnolla pois.... Jos huolitte ni mitat on 167cm ja lähtö paino 76.8kg Tavotteena olis saada tasaluku eli 70 :LOL: nauru siks et oon menettäny toivon täysin jo ja kaikki apu on tervetullutta :D
tervetuloa :wave:
täältä löydät ruokavalion ja treeniohjelman: http://www.gojuttago.com/
(siinä olikin linkki jo...)
Jeps yks mua hämää eli toi kaurahiutale homma eli siitä tehdään vissiin sit puuroa eikä vedetä kuivana :D :D Mä pääsen tänään vasta päivällä kauppaan että aloitan ilmeisesti sitten huomenna ni pääsee rytmiin tai sit menen illalla jo tän mukaan....
Joo puurona mä ainakin syön, teen veteen sen puuron.
mä taas sekoitan kaurahiutaleet kuivana raejuustoon ja mehukeittoon.
Ok. Ostatteko kaikki noi heti alku viikosta (siis koko viikon ateriat )
 

Yhteistyössä