VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
:/ maxista on varmasti mukava herätä koska poikaystävä odottaa reaali maailmassa, miten se saulin kanssa pussaili? sauli on sanonut ihan julkisesti haastatteluissa olevansa homo
Eikun sauli on bi.
ainakin haastattelut mitä mä olen katsonut sauli on sanonut olevansa pelkkä homo.
Tosta mun pitikin kirjoittaa. Eli Sauli on homo ja on sen ihan "julkisesti" myöntänyt, tai ei siis ole kaapissa. On tämän ennen taloon menoa sanonut.

Ja ei mikään ihme sen "paineen" alla, että sanoi muille asukkaille olevansa bi, kun kaikki ringissä kyttäävät silmät kiiluen että "mikä sä oot?", niin ei siinä varmaan hirveästi tee mieli sanoa, et hei joo mä oon homo! kun kaikki muut heteroita ja kaksi bi:tä...

Viime yönä kyllä näin unta, että kadilla ja saulilla oli melekosta sutinaa... :whistle: :D

ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
:/ maxista on varmasti mukava herätä koska poikaystävä odottaa reaali maailmassa, miten se saulin kanssa pussaili? sauli on sanonut ihan julkisesti haastatteluissa olevansa homo
Eikun sauli on bi.
ainakin haastattelut mitä mä olen katsonut sauli on sanonut olevansa pelkkä homo.
Tosta mun pitikin kirjoittaa. Eli Sauli on homo ja on sen ihan "julkisesti" myöntänyt, tai ei siis ole kaapissa. On tämän ennen taloon menoa sanonut.

Ja ei mikään ihme sen "paineen" alla, että sanoi muille asukkaille olevansa bi, kun kaikki ringissä kyttäävät silmät kiiluen että "mikä sä oot?", niin ei siinä varmaan hirveästi tee mieli sanoa, et hei joo mä oon homo! kun kaikki muut heteroita ja kaksi bi:tä...

Viime yönä kyllä näin unta, että kadilla ja saulilla oli melekosta sutinaa... :whistle: :D

Näin mäkin sen ymmärsin ettei viitsinyt tunnustaa talossa oleville olevansa homo,enkä kyllä ihmettelekkään.

Jopas siellä on tapahtunut... :eek:

Mun mielestä ehdottomasti Heka saisi lähtee, hänellä ei oo viihteen kannalta yhtään mitään annettavaa. Sen lisäksi on vielä lapsellinen ja ärsyttävä, kun suuttui niin kovin siitä nimetyks tulemisestakin. "Kukaan teistä ei voi tietää miltä tuntuu olla toista viikkoa äänestyksessä" Aaaargh!! :headwall:

Lisäksi luo ikään kuin tahallaan muihin tosi huonoa tunnelmaa, syyllistää muita miten inhottavan tunteen ovat hälle tehneet antamalla taas nimeämispisteitä. Menis itteensä!

ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja Riksu:
Mua kyllä vähän jäi ihmetyttämään se kun Maxilla ei ollu peittoa ja Sauli työns kätensä sen housuun ihan siihen etupuolelle. Tuskimpa se sieltä munaa etti jos homo on? ;)
no jaa, itse sanonut olevansa homo. en ole hänen päässään vieraillut joten en voi sanoa mitä sauli niminen henkilö ajattelee :whistle:

ööö
Timolla voipi olla vähän heikkoa noissa naisasioissa Talosta lähdön jälkeen, ainakin mitä tulee vakavampiin juttuihin. Eihän sitä kukaan enää tosissaan noiden touhujen jälkeen ota! :eek: Voipi käydä joskus "pelimiehelle" vielä niin, että kun itse oikeasti rakastuu, niin toinen osapuoli ei otakaan sitä todesta...

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Timolla voipi olla vähän heikkoa noissa naisasioissa Talosta lähdön jälkeen, ainakin mitä tulee vakavampiin juttuihin. Eihän sitä kukaan enää tosissaan noiden touhujen jälkeen ota! :eek: Voipi käydä joskus "pelimiehelle" vielä niin, että kun itse oikeasti rakastuu, niin toinen osapuoli ei otakaan sitä todesta...
Mä mietin just äsken ihan tätä samaa.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Täh! Kadi ja Jarkkokin on suudellut! :eek: :D

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1436303
Ihana pari minusta. Toivottavasti saa tuulta alleen. Siinä on kaksi ihmistä joista pidän. Jarkko ykkönen ja perässä tiukasti Kadi :D Ihanaa!!

rouva x
Timo on liian ruma, persoonaton ja tyhmä ollakseen pelimies. Vaikka hän itse ajattelisi olevansa pelimies, niin minusta on kyllä enemmänkin säälittävä, epäurheilullinen ja lapsellinen puutteessa elävä pikkupoika, jolle kelpaisi kuka vaan. Asettaa itsensä Sadun yläpuolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja rouva x:
Timo on liian ruma, persoonaton ja tyhmä ollakseen pelimies. Vaikka hän itse ajattelisi olevansa pelimies, niin minusta on kyllä enemmänkin säälittävä, epäurheilullinen ja lapsellinen puutteessa elävä pikkupoika, jolle kelpaisi kuka vaan. Asettaa itsensä Sadun yläpuolelle.
toi onkin ihan totta, mutta kumma että naiset siihen silti lankee...

http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtml/suosituimmat//?2007/8/106973

tuossa selvästi sanoo olevansa homo tästä eteenpäin on varmaan turha siittä kiistellä?

sauli siis sanoo.
missä? mä en nähny :ashamed:
heh,joo löyty ku laitto äänet päälle :D :ashamed: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtml/suosituimmat//?2007/8/106973

tuossa selvästi sanoo olevansa homo tästä eteenpäin on varmaan turha siittä kiistellä?

sauli siis sanoo.
missä? mä en nähny :ashamed:
heh,joo löyty ku laitto äänet päälle :D :ashamed: :headwall:
Nicolas Voutilainen: Sä oot homo, eikö vaan?
Sauli: Joo.

Vieras
Minusta Timolla olis nyt hyvä sauma kertoa Sadulle että "ei kiinnosta häntä..." Nyt on puhuttu kaikille muille asiat halki joten eikö asianomaisenkin pitäisi tietää. Olisi nyt jätkällä sen verran selkärankaa että ottaisi vastuun teoistaan ja sanoistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minusta Timolla olis nyt hyvä sauma kertoa Sadulle että "ei kiinnosta häntä..." Nyt on puhuttu kaikille muille asiat halki joten eikö asianomaisenkin pitäisi tietää. Olisi nyt jätkällä sen verran selkärankaa että ottaisi vastuun teoistaan ja sanoistaan.
Nii-in. Kaikki muut tietää Timpan fiilikset paitsi Satu :headwall:

Yhteistyössä