VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
minä en tykkää noista kenestäkään, ihan kauheita kaikki..

piiassa tosiaan on jokin erittäin ärsyttävä piirre, mikä saa mun niskavillat pystyyn

einarin hiplailu ja koskettelu ällöttää ja ja inhoon noiden satun ja timon litinöitä, yöks..kuvottavaa

ja joko se on selvinny et mikä pahka sillä akilla on siinä ohimolla?

tiina oli ihan siedettävä
pahka :LOL: *tippuu tuolilta*

Einari on ihan :x Painii vähän eri seurassa ku muut, jutukin ihan ihmeellisiä. Isommassa seurassa jää kyllä seinäruusuks.. Ei vissiin oo ryyppyihmisiä, se on tota samaa olutlasia varmaan jo tunnin juonu..

Vaikka Heka onkin aika komentelija tyyppiä, niin on kuitenkin ihan ok. Kivat simmut ;)

Einari sais tippua... Mikäköhän Einarin oikee nimi on? Seiskassa vaan sanottiin, et vaihto nimeään, et jäis paremmin mieleen..

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:
Einari on ihan :x Painii vähän eri seurassa ku muut, jutukin ihan ihmeellisiä. Isommassa seurassa jää kyllä seinäruusuks.. Ei vissiin oo ryyppyihmisiä, se on tota samaa olutlasia varmaan jo tunnin juonu..

Vaikka Heka onkin aika komentelija tyyppiä, niin on kuitenkin ihan ok. Kivat simmut ;)

Einari sais tippua... Mikäköhän Einarin oikee nimi on? Seiskassa vaan sanottiin, et vaihto nimeään, et jäis paremmin mieleen..
Einarin oikea nimi on TIMO EINARI. Mun mielestä se on jotenkin symppis, aina niin reilu kaikille eikä sellainen pahansuopa. Ne muut on vähän sellaisia törkimyksiä, Kadikin oli alkuun Eikan ystis ja nyt kun Tiina häipyi, siirtyi siihen Einari-narin syrjijäklaaniin.

Heka on :x :x :x Mä en jaksais tuollaista pomotusta sekuntiakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Mut miks hemmetissä te toivotte et Maxine rupeis yrittään Timoa ja jaksatte sitä jauhaa :eek: ?! Sehän on varattu!! Vai eikö sillä ole nykypäivänä mitään merkitystä? Kansa vaan kuolaten oottaa koko ajan mehukkaampaa draamaa ja että pääsee sitten arvostelemaan muiden mokauksia :x
Peesi..

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:
Jotain siihen tyyliin, et nyt kun oot paksuna vois pojat vetää paljaalla.. :whistle:
oikeestiko sano näin??? vähänkö mun ois menny pulla väärään kurkkuun, jos mulle ois joku tullu jotain tollasta laukoon :D :D en ehkä olis ottanu ihan huumorilla..... :D
ja ku se vielä lisäs että kun vahinko on jo sattunu
ja kuitenki ku tiina on miehensä kans jo pitempään lasta yrittäny niin tosi hauska letkautus

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
satun silmätippojen laitto muuttu näköjää imutteluks timon kanssa,nyt ne lipsuttelee ja läpsyttelee kahestaa tuola isossa sängyssä :snotty: ja timoki rupes puhumaa sillä lässynlässyn kirjakielellä :$
Burp. Meinas kyllä oksu lentää...Toi Timppa Anna Pimppaa muuttuu heti kans tollaiseksi lässyukoksi tuon Satun seurassa. Grr. Iljettää oikein...

Mä oksentaisin, jos mun mies lässyttäis mulle noin! *antiromantikko*

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hegy:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Satu oli tosi ihana kun kertoi niistä heppa-jutuista Timolle
musta se oli mielettömän ärsyttävä..timoa ei ees kiinnostanu ..kuunteli ja tähyili ihan muuta :LOL:
Niimpä. Enemmän sitä tuntu kiinnostavan Henkan saamat sähärit!
Ja Satu todella oli ärsyttävä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Burp. Meinas kyllä oksu lentää...Toi Timppa Anna Pimppaa muuttuu heti kans tollaiseksi lässyukoksi tuon Satun seurassa. Grr. Iljettää oikein...

Mä oksentaisin, jos mun mies lässyttäis mulle noin! *antiromantikko*
sama täällä! :x
ja jos mä olisin tuolla talossa niin olisin jo sanonu noille että puhukaa oikeen jos on asiaa prkl!

enkä mä varmaan tuolla kauheen kauaa oliskaan ku sanon aina suoraan jos joku hiertää,joten vois olla että mut ois jo äänestetty pois :saint:

Yhteistyössä