VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

  • Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Mua on alkanut kyrsimään FARBUUUUUUUUUUUUUUD.
Katselee selvästi kameroita kun esittää niitä ihme toilailujaan, ei ole minusta ollenkaan niin spontaani ja luonnollinen mitä kaverinsa suorassa lähetyksessä sunnuntaina väitti :/ .

Sen pökkelömäisyys kun Riitta tuli taloon oli jotain ihan uskomatonta..."Mikä juttu tää on?", "Mikä toi on?" ( :eek: )

Ja valehtelu Suville siitä koriin hylkäämisestä meni aika alta lipan.
Minusta saisi seuraavaksi lähteä kotiin nukkumaan, on sen näköinen kuin simahtaisi justiinsa... :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mua on alkanut kyrsimään FARBUUUUUUUUUUUUUUD.
Katselee selvästi kameroita kun esittää niitä ihme toilailujaan, ei ole minusta ollenkaan niin spontaani ja luonnollinen mitä kaverinsa suorassa lähetyksessä sunnuntaina väitti :/ .

Sen pökkelömäisyys kun Riitta tuli taloon oli jotain ihan uskomatonta..."Mikä juttu tää on?", "Mikä toi on?" ( :eek: )

Ja valehtelu Suville siitä koriin hylkäämisestä meni aika alta lipan.
Minusta saisi seuraavaksi lähteä kotiin nukkumaan, on sen näköinen kuin simahtaisi justiinsa... :x
peesi!kaksnaamanen mielistelijä,joka puukottaa heti selkään kun mahdollisuus.
Mikä stand up-koomikko?Jos sen esitykset on tota tasoo niin huhhuh,mahtaa olla "suosittu".
ettii kokoajan kameroita,kun suunsa aukasee tai alkaa yksinesityksensä!YÄKK!

 
nikki
olihan se fabu viihdyttävää katsella kun oli ihan pihalla 15min ku riitta tuli, otsa kurtussa ja suu auki! mutta joutaa ulos joo..
mulla on 24/7 ja tiedän vaan sen mitä tääl/bb.n sivuilla jutellaa. kun en koskaan katso päälähetystä, en myöskään siis tiedä mitä pk-huoneessa tapahtuu. jos olisin ite talossa, en tykkäis piiasta. ulkonäössä häiritsee jo se mun mielestä ärsyttävän-akan ylähuuli. samanlainen on jollain maajussin tyttöystävälllä, ja siitä huulesta tulee mulle vaan väistämättä v-mäisen akan kuva!? en tiedä mitä mulle on lapsena tapahtunu et oon tälläisen kuvan päähäni josatin saanu.
suosikkeja on niko ja sauli, muut ovat melko neutraaleja
 
Voi Fabu
Fabu kommentoi Riitasta, että EI VOI OLLA, EI TOI VOI TULLA TÄNNE!" Ja sitten puhu pojille, että tekee mieli seksiä ja oli vaikeeta, kun Martina oli talossa. Muut pojat ONNEKSI sanovat, että heillä ei tehnyt Martina todellakaan tiukkaa (ei tehnyt seksiä mieli :kieh: ) !! Ja sitten se Fabu puhuu jotain silikoneista innoissaan...
 
Ja Fabe kun itse luulee olevansa stand-up koomikko ja hauska sellainen. Ei oikeesti, se on ihan outo ja haluan hänet pois. Outo saa olla, siis persoonallinen, mutta ei... Toivottavasti joutuu äänestykseen.
 
bb katselija
Joo Fabe ulos. Kehuu itseään ja viriilisyyttään, yök. Menköön purkautumaan tulivuorensa kanssa muualle. Muutenkin sanoo olevansa hauska mutta ei Spedekään kuulemma ollut ihmisenä hauska vaikka hauskaa viihdettä tekikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja häh!:
Siis oliko se valhetta se leipäkoriin hylkäämisjuttu...?!
Oli, Fabe sanoi pk-huoneessa että keksi koko jutun. :eek:
Luulen ettei Fabe oo tajunnu, että päiväkirjahuoneen sepostuksiakin näytetään yleisölle. On ennenkin siellä puhunu ihan pehmosia..

Oudointa jutussa on se ettei oo vieläkään kertonu Suville ja Kadille, että kusetti niitä ja pahasti :whistle:
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Ehkä Piia ei oo niin "paha" miltä meistä näyttää ja tuntuu vaik kuinka ois 24/7, kuitenkin he asukkaat itse ovat siellä talossa viikosta toiseen ja tuntevat ihan oikean Piian.
Tuotanto näyttää klipeissä ja sivuilla kirjoittaa just niin kuin haluaa suurimman osan jolla ei oo 24/7 ajattelevan ihmisistä.
Piiastakin on jokaisen lauseen lopussa marisi, murisi, kitisi jne, muilla lukee vain sanoi, lausui jne
OK, ehkä piia tekee sitä mut niin muutkin, sitä ei vaan tuoda esille. Sama tää viikkotehtävä tarkoitus on saada Piia vihdoin äänestykseen kun ei oo sitä vielä ollu. Viime vuonnakin laitettiin Kale sääntörikkomuksesta äänestykseen kun muuten ei sille nimeämispisteitä tullu, ei se vältis silti voittanut olis, mut täytyy jotenkin keinotella
 
mitä??onko sinne tullut taas uusi asukas??mä oon ihan pihalla kun meillä ei näu sub tv ja digiboxi hankitaan vasta seuraavaan kämppään..Eli prkl :ashamed: ärsyttää...joo ja se fabu on ärsyttäny mua alusta asti :|
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Ehkä Piia ei oo niin "paha" miltä meistä näyttää ja tuntuu vaik kuinka ois 24/7, kuitenkin he asukkaat itse ovat siellä talossa viikosta toiseen ja tuntevat ihan oikean Piian.
Tuotanto näyttää klipeissä ja sivuilla kirjoittaa just niin kuin haluaa suurimman osan jolla ei oo 24/7 ajattelevan ihmisistä.
Piiastakin on jokaisen lauseen lopussa marisi, murisi, kitisi jne, muilla lukee vain sanoi, lausui jne
OK, ehkä piia tekee sitä mut niin muutkin, sitä ei vaan tuoda esille. Sama tää viikkotehtävä tarkoitus on saada Piia vihdoin äänestykseen kun ei oo sitä vielä ollu. Viime vuonnakin laitettiin Kale sääntörikkomuksesta äänestykseen kun muuten ei sille nimeämispisteitä tullu, ei se vältis silti voittanut olis, mut täytyy jotenkin keinotella
Samaa mieltä. Tuotanto haluaa Piian häätöäänestykseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Ehkä Piia ei oo niin "paha" miltä meistä näyttää ja tuntuu vaik kuinka ois 24/7, kuitenkin he asukkaat itse ovat siellä talossa viikosta toiseen ja tuntevat ihan oikean Piian.
Tuotanto näyttää klipeissä ja sivuilla kirjoittaa just niin kuin haluaa suurimman osan jolla ei oo 24/7 ajattelevan ihmisistä.
Piiastakin on jokaisen lauseen lopussa marisi, murisi, kitisi jne, muilla lukee vain sanoi, lausui jne
OK, ehkä piia tekee sitä mut niin muutkin, sitä ei vaan tuoda esille. Sama tää viikkotehtävä tarkoitus on saada Piia vihdoin äänestykseen kun ei oo sitä vielä ollu. Viime vuonnakin laitettiin Kale sääntörikkomuksesta äänestykseen kun muuten ei sille nimeämispisteitä tullu, ei se vältis silti voittanut olis, mut täytyy jotenkin keinotella
No Piian ääni on nariseva ja valittaa eniten talossa!! :D

On siellä muistakin käytetty "jurputti", "valitti" ym...
 

Yhteistyössä