Vipinää peitonalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelevä mies

Vieras
Nyt neuvoja tarvittaisiin. Olen 28v mies ja elän suht. onnellisena parisuhteessa naisystäväni kanssa, eräs asia minua on ruvennut sisältäpäin kaivamaan. Seksielämä on kuivunut.. usein on yli 3 viikon taukoja ja sitten hyvässä onnessa 1 krt/viikossa ja taas taukoa. Tunnen itseni aika energiseksi ja terveeksi nuoreksmieheksi niin tämä vähän kaivaa.

Naisystäväni joka on vuoden vanhempi, kertoi kun juteltiin asiasta että vika ei ole minussa vaan hän ei vaan jaksa. Olen yrittänyt antaa aikaa mutta en tiedä parantaako aika tilannetta miksikään?. Naisystäväni käy normaalissa hoitotyössä 3-vuorossa, tiedän että hoitotyö on raskasta mutta niin raskasta että oma kumppani ei seksuaalisessa mielessä kiinnosta?. Kai sitä oppii elämään parisuhteessa ilman seksiäkin mutta hiljalleen alkaa miettimään mitähän minusta haluaa?. Yhdessä ollaan oltu yli 5 vuotta. Ollaanko oikeat toisillemme ja mitä itse voisin tehdä eri tavalla että seksielämäkin alkais kiinnostaa molempia.

Olen tottunut siihen että en enää tee aloitteita kun olen huomanut että ne torpataan aika usein. Joten hänen poissa olessa joutuu turvautumaan usein oman käden onneen vaikka se ei kumppanin tuomaa tunnetta korvaakkaan. Halauksia ja yhdessä nukkumista on kyllä mutta siihen se jää.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä mies;11135464:
Nyt neuvoja tarvittaisiin. Olen 28v mies ja elän suht. onnellisena parisuhteessa naisystäväni kanssa, eräs asia minua on ruvennut sisältäpäin kaivamaan. Seksielämä on kuivunut.. usein on yli 3 viikon taukoja ja sitten hyvässä onnessa 1 krt/viikossa ja taas taukoa. Tunnen itseni aika energiseksi ja terveeksi nuoreksmieheksi niin tämä vähän kaivaa.

Naisystäväni joka on vuoden vanhempi, kertoi kun juteltiin asiasta että vika ei ole minussa vaan hän ei vaan jaksa. Olen yrittänyt antaa aikaa mutta en tiedä parantaako aika tilannetta miksikään?. Naisystäväni käy normaalissa hoitotyössä 3-vuorossa, tiedän että hoitotyö on raskasta mutta niin raskasta että oma kumppani ei seksuaalisessa mielessä kiinnosta?. Kai sitä oppii elämään parisuhteessa ilman seksiäkin mutta hiljalleen alkaa miettimään mitähän minusta haluaa?. Yhdessä ollaan oltu yli 5 vuotta. Ollaanko oikeat toisillemme ja mitä itse voisin tehdä eri tavalla että seksielämäkin alkais kiinnostaa molempia.

Olen tottunut siihen että en enää tee aloitteita kun olen huomanut että ne torpataan aika usein. Joten hänen poissa olessa joutuu turvautumaan usein oman käden onneen vaikka se ei kumppanin tuomaa tunnetta korvaakkaan. Halauksia ja yhdessä nukkumista on kyllä mutta siihen se jää.

E-pillerit ovat tehokas halu tappaja. Kannattaisiko puolisosi käväistä gynekologilla joko vaihtamassa pillerimerkkiä tai harkita jotai n toista ehkäisymenetelmää?
Itse meni aivan zombiksi e-pillereista ja lopetin niiden käytön kokonaan.

Myös väsymys ja suhteen tuttuus voi vaikuttaa. KESKUSTELKAA ASIASTA.

multa e-pillerit veivät halut totaalisesti, väsyttivät, tekivät olon turpeaksi ja ikäväksi.

Ennen pillereitä teki mieli päivittäin, pari kuukautta pillereiden käytön jälkeen ei yhtään. Vaihdoin pillerit toiseen merkkiiin, ei mitään vaikutusta, sitten kolmanteen. 2v päästä vaihdoin kierukkaan. Se ei sopinut minulle ollenkaan, oli ylimääräistä vuotoa kaiken aikaa. Palasin taas pillereihin, kun mies ei halunnut käyttää kondomia yhtään, vei kuulemma halut.
Häntä ei niinkään kiinnostanut miltä koko homma minusta tuntuu, riitti kun olin valmis 3-4 kertaa viikossa panohommiin, vaikkei minusta tuntunut miltään.

Vajaat 4v. olin ilman, ei tehnyt kertaakaan teki mieli. On tosi, tosi tylsää panna, jos se ei tunnu missään. Tai siis tuntuu kirvelynä pimpsan limakalvoilla. Se rassasi minua ihan hirveesti.
Minä haluan olla täysillä mukana seksisessiossa enkä vaan pelkkänä pumpattavana barbarana joka voihkii miehen mieliksi. Parisuhde päättykin siihen, minun aloitteestani.

Jätin pillerit pois, vuoden päästä huomasin katselevani miehiä taas ns. "sillä silmällä". Sain öisin orgasmeja unissani, eli olin "tervehtynyt" takaisin sellaiseksi ihmiseksi, mitä olin ennen pillereitä. Mutta tähän meni kokonainen vuosi.

2 v sitten tapasin mahtavan kaverin ja tässä parisuhteessa mennään eteenpäin kondomeilla, käytetään keskeytettyä yhdyntää jne.. Jos lapsia tulee, niin ne ovat molempien mielestä toivottuja. Mutta tekemällä niitä ei tehdä vaan ehkäistään tälleen.

Itse en suostu syömään enää ikinä e-pillereitä enkä käyttämään kierukkaa.
Jos se ei kumppanille sopisi, niin sitten olisin mieluummin yksin. Onneksi minulla on nyt ihana mies jolle merkkaa myös se mitä minä tunnen seksin aikana, eikä vaan se, että pitää saada määrävälein.

Sen vuoksi ap miettisin miksi kumppanisi seksihalut ovat muuttuneet, voisiko siihen olla muuta syytä kuin työstä johtuva uupumus.

Jos vielä haluat harjoittaa seksiä normaalissa määrin, niin juokse - juokse lujaa ja kauas, äläkä
taaksesi katso.
Tuo ei tule tuosta mihinkään muuttumaan. Tuohon kun hommaatte vielä pari lasta, niin saat
unohtaa loputkin haaveesi seksielämästä, sitä ei sen jälkeen ole.
Tuo kaikki kertomasi on ihan kuin omasta elämästä. Selibaatin alkamisikäkin stemmaa justiinsa.
Nyt tässä on odotettu väsymyksen loppumista kohta kuusitoista vuotta, eikä vaimoa ole
vieläkään lakannut nukuttamasta.
Minua sen sijaan vituttaa niin ettei veri kunnolla kierrä. Ei edes siellä. Kaipa tätä kuitenkin
kestää hautaankin saakka, kun on tähänkin asti selvinnyt.