Violetteja paitoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mistä ihmeestä mä löytäisin pojalle violetteja paitoja? Voi olla myös miesten puolelta, koko S tai ehkä jopa M, mutta myös 170 cm menee vielä. Tarvittas sekä lyhythihaisia että pitkähihaisia. Oon yrittäny etsiä tosi monesta kaupasta, mutta ei löydy. Ainoastaan tyttöjen puolella niitä olis...

Tuli vielä mieleen, että oletko katsonut urheiluvaatemerkeiltä? (Puma, adidas, nike jne.) Mun miehellä on espritin lisäksi violettia ainakin h&m:lta ja joltain urheilumerkeiltä.

Violetti on lähes joka syksy jollakin tavoin pinnalla, joten sitten varmaan alkaa löytyä edes vähän paremmin, kesämallistoissa on yleensä räikeämpiä ja kirkkaampia värejä, niin kuin nytkin näkyy paljon esim. turkoosia ja keltaista...

Kiitos vieras tosi paljon!! :)

Toi on kyllä totta, että nyt kesämallistossa ei ole juurikaan tummia värejä, enempi tosiaan noita kirkkaita. Yksi t-paita löydettiin Stockalta ja se oli kyllä niin mieleinen. Violettia on niin paljon enempi tytöille, kun pojille. Vaikka eihän se värinä ole mitenkään tyttömäinen. Täytynee odotella niitä syksyn mallistoja... :)

Olisko Benettonilla? Mä ostin pojalleni joskus H&M:ltä violetin T-paidan, mutta siitä on niin kauan, ettei niitä enää siellä ole. Ihan Prismasta myös kerran löysin violetin poikien paidan. Mä myös niitä metsästelen. :D

Meillä on ollut kans Benettonilta violetteja paitoja ja Prismasta löysin yhden. Poika vaan kasvanut viimeisen kuukauden aikana niin paljon, että lähes kaikki vaatteet pieniä... Täytyy myös tuo Benetton ja H&M kurkata ja jos ei nyt kesän malleista löydy, niin jospa syksyllä sinnekin tulis. Meillä ei oikein minkään muun väristä paitaa suostu pitämään... Teineillä jo niin oma makunsa... ;) Onneksi nyt vielä kaksi violettia jäi, niin pärjätään kesä, ellei kasva sitten vielä lisää. :D

Yhteistyössä