*VintageRose* pääsee vielä issikkavaellukselle!

*VintageRose*

Jäsen
13.07.2012
138
1
16
Hei!

Joku ehkä muistaa mut parin päivän takaisesta ketjusta, missä valitin kun en voikaan lähteä miehen järjestämälle issikkavaellukselle, koska olen liian läski. No, mä olen nyt tekemässä asialle jotain :rolleyes:
Siitä hetkestä, kun tajusin lopultakin oman kokoni, on painoa lähtenyt nyt reilu 2kg. Nestettähän se on, mutta hyvältä se silti tuntuu. Liityin Kalorilaskuriin ja tarkkailen syömisiäni siellä. Vuosikausien jojoilun jälkeen mulla on VIIMEIN tunne siitä, että nyt tämä onnistuu.

Tää on nyt mun laihdutus- ,purkautumis- ja toivottavasti myös tsemppiketju :)
Saa antaa vinkkejä, tsempata, haastaa ja kyselläkin jotain jos haluatte.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
HIENOA! :hug:

Siitä se sitten lähtee. Ja kun se lähtee hitaasti ja varmasti, pysyykin poissa.
Itsekkin olin 120 kiloinen 2v sitten, nyt 70kg ja on helpompaa. (ja heppani kiittää :D )

HIENOA! :hug:

Siitä se sitten lähtee. Ja kun se lähtee hitaasti ja varmasti, pysyykin poissa.
Itsekkin olin 120 kiloinen 2v sitten, nyt 70kg ja on helpompaa. (ja heppani kiittää :D )

Mullakin näky oikein silmissä, miten heppa-paran polvet notkahtaa ja selkä menee mutkalle kun tällainen tursake hyppää selkään. Paitsi että enhän mä mitään olis hypännyt, kun en jaksa punnertaa itteeni satulaan edes.
Haluatko kertoa, miten sä laihdutit? Itsellä on käytössä vanha kunnon "kuluta enemmän kuin syöt"-metodi :D Karppaaminen ei ole mun juttu ollenkaan, sitäkin olen kokeillut joskus.

• Tykkää
Reactions: Pinki
Muistan ketjun ja olin niin pahoillani puolestasi :hug: olisin ehdottanut, että menet vain, eiköhän sopiva issikka löytyisi kuitenkin.

Mutta onpa mahtavaa kuulla, kuinka olet innostunut painonpudotukseen, sie oikein hehkut iloa ja onnea tekstisi perusteella joten olen aivan varma, että onnistut tavoitteissasi! Tsemppiä, hieno juttu!!! :flower: =)

• Tykkää
Reactions: *VintageRose*
Mullakin näky oikein silmissä, miten heppa-paran polvet notkahtaa ja selkä menee mutkalle kun tällainen tursake hyppää selkään. Paitsi että enhän mä mitään olis hypännyt, kun en jaksa punnertaa itteeni satulaan edes.
Haluatko kertoa, miten sä laihdutit? Itsellä on käytössä vanha kunnon "kuluta enemmän kuin syöt"-metodi :D Karppaaminen ei ole mun juttu ollenkaan, sitäkin olen kokeillut joskus.

Sama täällä. Itseasiassa aloitin tallityöt ja siinä se sitten hävisi. Lopetettuani tuolla tallilla työt semmoin 10kg tulla humpsahti viime kesänä takaisin, eli pääsin jopa 60kg silloin.

Tavoitteena taas saada tuo 10 kg pois kuluta enempi kun syöt-metodilla :)

• Tykkää
Sama täällä. Itseasiassa aloitin tallityöt ja siinä se sitten hävisi. Lopetettuani tuolla tallilla työt semmoin 10kg tulla humpsahti viime kesänä takaisin, eli pääsin jopa 60kg silloin.

Tavoitteena taas saada tuo 10 kg pois kuluta enempi kun syöt-metodilla :)

Sulla ei varmaan kovin jäänyt mitään ylimääräistä nahkaa? Tallihommat kuitenkin sen verran fyysisiä on :D Vaikka toisaalta mua se nahka ei niin haittaa. On se kuitenkin kevyempi kantaa kuin se läski siellä nahan alla...

Sulla ei varmaan kovin jäänyt mitään ylimääräistä nahkaa? Tallihommat kuitenkin sen verran fyysisiä on :D Vaikka toisaalta mua se nahka ei niin haittaa. On se kuitenkin kevyempi kantaa kuin se läski siellä nahan alla...
No ei kauheasti. Kolmen lapsen jälkeen toi lerpake vatsan kohdalla taitaa olla pysyvää :D

Mutta allit ja reidet pieneni ihan kivasti. Oli mahtavaa ostaa 48 koon jälkeen 40 koon housut. Ja silloin 10kg sitten jopa 38 :D

• Tykkää
Mä tajusin muuten äsken kärsiväni siitä fatorexiasta, että kuvittelen olevani pienempi kuin olen. Jotenkin sitä näkee ittesä pienempänä, vaikka valokuvista se totuus näkyy. Ne vaan unohtuu ne kuvat kun ne hautaa jonnekin kauas pois silmistä...
Ja mä olen oikeesti ihan kaunis nainen! Mulla on nätit kasvot, paksu tukka ja mulla on vartalo sellainen kurvikas. Nyt se on kyllä vaan yksi iiiso kurvi :ashamed:
Täältä läskin alta voisi kuoriutua ihan näpsäkkä emäntä, sellainen kuin olin 10v. sitten. Tai oikeestaan vielä parempi, koska ihmisenä olen muuttunut parempaan tässä välillä.

Mun tarvii laittaa oma kuvani tietokoneen taustaksi ja teipata jääkaapin oveenkin niin pysyypähän totuus esillä :D

• Tykkää
Mä pidän tätä ketjua nyt omana purkautumispaikkana, jos joku ihmettelee miksi nostelen tätä :) Kävin tänään kaupassa. Ostelin kaikkea ihanaa herkkua, kuten mansikoita :p
Mun aiempiin perjantai-, lauantai- ja sunnuntai-iltoihin on kuulunut rentoutuminen telkkarin ääressä. Samalla on uponnut pussi jumbojuustoja dippeineen ja irtokarkkia n400g. Ja jokaisena iltana sama satsi :ashamed: Jotenkin mä oon ajatellut, että mulla on oikeus rentoutua ja mä miellän tolkuttoman mässäilyn rentoutumiseksi. Vaikka mä muistan sen hirveän olon, mikä siitä seuraa... Ja vaikka sen karkinhimon veisi se ihan pieni pussikin niin silti sitä on pitänyt lappaa kilotolkulla viikonloppuisin naamaansa.

Jotain syötävää mulla on kuitenkin oltava ja mä oon nyt varautunut hedelmillä ja ostin mä sen dippikastikkeenkin :D Mutta mä dippaankin kasviksia siihen. Ja yritän olla ajattelematta niitä rasvaisen suolaisia sipsejä, jotka yleensä on mun iltaan kuulunu.

ps. Saako tota otsikkoo enää mitenkään muutettua että toi etusivulla näkyväkin muuttuis? Yritin muokata mut ei toiminu.

• Tykkää

Yhteistyössä