Mä lopetin yötissittelyn kerrasta poikki kun tyttö oli 8,5kk. Siihen asti oli syönyt vielä vähintään 2 kertaa yössä, huonoina öinä x kertaa, eli vaati aina vaan sen tissin nukahtaakseen uudestaan. Olin ihan varma että tulee hirveä taistelu, tyttö kun on vielä muutenkin todella vahva luonne, mutta toisin kävi...
Eli neljä yötä meni niin, että tyttö heräsi kerran (!) yössä ja tällöin sain tassutella ja kanniskellä häntä noin 1-1 1/2 h että uni tuli uudestaan, ei mitään kovaa huutoa tuona aikana, vaan sellaista kitinää vaan. Ja sen jälkeen tyttö rupesikin nukkumaan täydet yöt =) eli siis nukkuu nyttenkin pääsääntöisesti heräämättä (nyt tyttö 10kk) läpi yön, joskus herää kerran ja vaatii vähän tassuttelua unta jatkaakseen. Meillä ei siis koskaan ole syöty tuttia eikä huolittu pulloa.
Mun mielestä meillä meni yllättävän helposti tuo yösyöntien lopetus. Ja uskon, että kun sen itse päättää ja pitää päänsä eikä anna heti ensimmäisen tai toisen kauhean yön jälkeen periksi niin se tuottaa tulosta! Joillakin se vaan vie enemmän ja joillakin vähemmän aikaa :hug: