Vinkkejä vanhan hajuveden käytölle

Mulla on pari melkein täysinäistä pulloa hajuvettä jota en voi töiden puolesta käyttää (asiakaspalvelutyö). On sitten jäänyt muutenkin tuo käyttö.

Ajattelin että hajuveden voisi käyttää wc-tuoksuna. Miten onnistuisi käytännössä?
 
Olen myös käyttänyt vanhat hajuveteni nimenomaan wc-tuoksuna siten, että on sellaisia wc-raikastimia, missä esim. päällä kangaskukkakimppu ( ja raikastimen sisältö on jo haihtunut ), olen siihen suihkautellut tuoksua ja hyvin toimii.
 
Mulla ei pääse koskaan hajuvedet vanhenemaan, himokäyttäjä kun melkein olen, mutta jätän aina pikkuisen pullon pohjalle hajustetta ja suihkuttelen siitä vanhalle lakananpalalle ja laitan kangaspalan pyyhekaapin perälle. Tai vaihtoehtoisesti vaatekaapin lattialle. Tulee mukava tuoksu kun kaapin avaa... ;)
 
ire
Alkuperäinen kirjoittaja Viinimarja:
Olen myös käyttänyt vanhat hajuveteni nimenomaan wc-tuoksuna siten, että on sellaisia wc-raikastimia, missä esim. päällä kangaskukkakimppu ( ja raikastimen sisältö on jo haihtunut ), olen siihen suihkautellut tuoksua ja hyvin toimii.
sama homma meillä seinällä roikkuvaan muovikasviin hajuvettä...tuoksuu pitkään:)
 
auringonkukka-75
Ihan karsea ajatus näin tuoksuille allergisena, että menisi kylään paikkaan, jossa on imuroitu hajuvesi koko huusholliin :x En siis sano, ettei niin pidä tehdä, jokainenhan tekee niinkuin tykkää. Mutta maalailin tässä vaan omalle kohdalla olotilaa mikä siitä tulisi.
 

Yhteistyössä