Vinkkejä miten mahduttaa 2 lasta pieneen huoneeseen? :)

XXX
Alkuperäinen kirjoittaja komppaa:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
onko taapero pakko mahduttaa koululaisen huoneeseen? koululainen kai jo tarvis vähän omaa rauhaa?
mä oon täsmälleen samaa mieltä. Lisäksi koululaisella voi käydä kavereita kylässä, jolloin haluaa olla niiden kanssa rauhassa, eikä pientä sisarusta sinne.
PEESI
 
Mä kyllä tossa tilanteessa koittaisin keksiä uudenlaiset säilytysratkaisut ja tekisin siitä vaatehuoneesta taaperolle huoneen.
Koulupöytää meilläkään ei ole tarvittu, keittiön pöydän ääressä hoituu isommiltakin läksyt ja vaikka omassa huoneessa on pöytä joskus ollutkin niin silti läksyt on tehty sängyn päällä tai lattialla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksi pitää olla koulupöytä? Meidän ekaluokkalainen tyttö tekee läksyt lattialla tai ruokapöydällä. Joskus oli huoneessa pikkupöytä ja siihen kerääntyi vaan tavaraa.
Itseasiassa ei tuo koulupöytä välttämättä olekaan pakollinen.

Läksyt toki hoituu myös keittiönpöydällä, mutta tarvitsee nuo tytöt huoneeseen edes jonkun pöydän - ratkaisuna käy kyllä muukin kuin koulupöytä!

Nuo on kovia askartelemaan, piirtämään ja isompi kirjoittelee pöydän ääressä satuja ym. Kyllä tuntuis että joku pöytä pitää olla.

En tiedä oisko se sitten liian lapsellista isommalle jos oli tavallinen lastenpöytä ja siihen pari tuolia.. Kääk, menee vaan enemmän sekasin, mietitään, mietitään ;)
 

Yhteistyössä