Vinkkejä lapsen aikaiseen herätykseen??

Olemme parin viikon päästä alottamassa päiväkodin,joten pitäisi herättää tyttöni 1,9kk aamusin klo:n.6.45..muuten tyttö herää yleensä siinä 8-8.30 ja menee nukkumaan klo.21..onko mitään helpottavia vinkkejä näin aikaiseen herätykseen..yleensä tyttöni on todella,todella kärttyinen kun mennään herättämään kesken unien ja sen jälkeen itkee vain..tiedän että aikaisemmin ainakin pitäsi mennä nukkumaan..miten itse toimitte?
kiitos vinkeistä etukäteen :flower:
 
Näin tekisin
Aikaistaisin yöunille menoa jotta ehtisi nukkumaan tuon normaalin yöunensa verran,silloin ei heräisi aamulla kiukkuisena kesken unien.Eli jos nykyään nukkuu 11-11,5h yössä ja hoitoon mennessä joutuu heräämään aamulla 0645 niin yöunille pitäisi mennä jo 1915-1945 jos oikein laskin :p
 
Herääminen tapahtuu "vahingossa", eli radio päälle aamulla, tms. Meillä auttaa. Herättelen joka aamu kirpun niin, että menen yläkertaan touhuamaan ja hän herää niihin ääniin "omia aikojaan."
 
mä kanssa herättäisin vaivihkaa kodin äänillä niin herää tavallaan itse eikä ehkä kiukkua sitten herättyään.

joillain 6.45 on aikainen herätys.meillä herätään 6.30 yleensä =) meille se on tavallinen aika
 

Yhteistyössä