Vinkkejä kaivataan! Mitä voi tehdä vuodelevossa?

Elikkä mun ystävä on nyt pötkötellyt muutaman päivän sairaalassa supistusten takia (rv 24) ja näyttää siltä, että saa pötkötellä vielä pitkän aikaa. Haluaisin lähettää hänelle jotain, millä aika kuluu. Perinteiset naisten lehdet ja sudokut on jo viety ja läppäri löytyy. Onko kellään ideoita, mitä voisi tehdä pötköllään? Ei siis edes istuallaan. Kovasti haluaisin häntä piristää, kunhan vaan keksisin miten! Onko kellään hyviä ideoita tai jopa kokemusta? Asun 200km päässä eli päivittäinen visiitti ei oikein onnistu, jos joku sitä ehdottaa...
 
"kiki"
Itse pötköttelin vikassa raskaudessa kuukauden sairaalassa ja eipä siinä oikein muuta voinut tehä kuin lukea ja kattoa telkkaria, kun ei tosiaan saanut istua yhtään. Joten esim.käsitöiden teko oli aika pois suljettu vaihtoehto. Lukemista ja elokuvia...onneksi hällä on edes läppäri :) mulla ei silloin ollut
 
[QUOTE="viv";28180454]Onko sellainen läppäri, että voisi katsoa dvd:itä? Esim. lempisarjan pari tuotantokautta toisivat hetkeksi aikaa viihdykettä.[/QUOTE]

Käsittääkseni joo. Noita dvd:tä mietin itekin. Pitää kehitellä...
 
"viv"
Sitten tuli mieleeni, että pelasin Nintendo Dsi:llä paljon neljän kuukauden vuodelevon aikana. Se vaan on aika kallis ratkaisu, mutta jos itseltä löytyy, voi viedä lainaan ystävälle.

Kaikki myötätunto ystävälle. Hemmetin tylsää puuhaa, mutta mitä sitä ei pienen eteen tekisi. :)
 

Yhteistyössä