Vinkkejä kaipaan häälahjaan

Siis tosiaan kaipaisin vinkkejä häälahjan suhteen. pitäis jotain hankkia kun velipoika menee naimisiin ensviikolla ja mä en ole viel keksinyt niille mitään häälahjaa..oliskos teillä antaa vinkkejä?!?

Mieheni ehdottaa lahja shekkiä mut mä en halua sellaista antaa koska se ei ole silleen pysyvää. Kiitos etukäten vastauksistanne.
 
Anna vähän vinkkejä?
Minkä ikäinen pari? Asuvatko yhdessä? Mistä pitävät/mitä harrastavat? Paljonko haluatte käyttää rahaa? Minkä tyylisiä ihmisiä noin ylipäänsä?
Sisustusliikkeistä esimerkiksi löytyy kauniita valmiita lahjapakkauksia; esim. Pentikiltä (jos tykkää sen tyyppisestä ).
 
Ninttu83
sit ku mä meen naimisiin niin otan kyl käyttöön lahjalista systeemin ku ei oo kiva jos saa monta samanlaista tai sit jotain hirveetä tai käyttökelvotonta...mut mut, etkös vois kysyä että mitä het tarttee ni ei oo sit turha ostos... :)
 
Noh..siis ne on iältään 28-32 tai jotain siihen suuntaan. Asuvat yhdessä ja heidän lisäksi talossa asuu aina välillä 2 muuta lasta poikia. Enpäs oikein tiedä mistä ne pitää. Aattelinkin tuota valokuva juttuakin mutta kun ei mulla ole niistä valokuvia josta tehdä sitä....pitää jotain keksiä tässä viikon aikana...jos paketoin itteni niille lahjaksi?! :D
 
Tilli
Hm... Jos ostaa jotain toisen kotiin, niin täytyy aika hyvin tuntea ihmisen maku ja ostaa oikeasti "tarpeeseen". Esimerkiksi: laadukkaat petivaatteet, kodinkoneet, astiat jne. Mä ehkä lähtisin elämyslinjalle: laivamatka luxushytissä, kylpyläviikonloppu, konserttiliput+yöpyminen, vaellus lapissa... en kyllä yhtään hinnoista tiedä, mutta suuntaa antavia ehkä... Teetä jollain taiteilijalla taulu(t) pariskunnasta...
 
Onko millanen huumorintaju parilla? Paras näkemäni häälahja oli aikanaan, parille jolla oli jo tavaraa tarpeeksi ja aloittivat kanssa remppaa (joten rahat välillä tiukilla ) , niin häälahja oli metallin väriset kottikärryt ja ne oli täynnä eri säilykepurkkeja, joista oli etiketit poistettu. Siinä saa pari sitten arpoa, jotta mitähän tänään syötäisiin...ja summassa avata säilyke purkki. Tän parin huumorille oli just sopiva lahja.
 
Riippuu tietysti parista ja heidän historiastaan eli ovatko olleet kauankin yhdessä vai "tuore pari" jne. Me esimerkiksi oltiin ehditty olla jo yhdessä hyvän aikaa ennen häitä ja meillä oli jo ennestään kaikkea mitä ihminen/ perhe tarvitsee eli melkeinpä parhaimmat lahjat oli just lahjakortit. Saatiin tosiaan aika kattavasti myös haaveilemaani pentikin vanilja sarjaa ja nyt joudutaan sitten ostamaan vitriini niitä varten, kun ei kertakaikkiaan ole ennestään tilaa niille...
 

Yhteistyössä