itsensä tyydyttäjä
Kertokaa miten voi harrastaa itsensä tyydyttämistä kuin pelkästään muna nyrkin sisään ja kädellä vetäminen. Onko kenelläkään kokemuksia ""lämpimällä banaanilla"" runkkaamisesta?
Minulla on käynyt poika kylässä jo kuustoista kesänestä Vaikka olen 50+ kelpaa runkkaus ja suihin otto. Nyt kun on kasvanut antanut tissiä ja pillua naida, kyllä kelpaa antaa 23cm kullin naida.osta samantiean huora joka tekee kaiken oikeasti, tuntuu parhaalta
Aluksi nolotti kun naapurin poika kävi kylässä ja halus näytellä muniaan alasti. Kyllä ajanmyötä olen innostunut muutakin kun katselemaan ja ollaan rakasteltu viikottain kun haluttaa. Vaik on ikäeroo niin välillä naidaan että paikat natisee eikä loppuatunnu välillä tulevan.Minulla on käynyt poika kylässä jo kuustoista kesänestä Vaikka olen 50+ kelpaa runkkaus ja suihin otto. Nyt kun on kasvanut antanut tissiä ja pillua naida, kyllä kelpaa antaa 23cm kullin naida.
Itse kun vedän käteen niin sidon itseni. Käytän siihen tavallisia CAT-sukkia;toimii hyvin. Ensiksi sidon nilkkani ja sitten polvien kohdalta, joskus myös yläkropassa ennen nivusia/lantioita. Sitten tungen valkoisen ja likaisen sukan suuhun ja vedän sukan viellä päälle ja sidonkiinni. Ja sidon silmäni,sillä ainankin minulle se antaa tietynlaisen tunteen. Nämä saattaa toimia myös pareilla sängyssä. Ilmastointi teippikin toimii hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja itsensä tyydyttäjä;6685012:Kertokaa miten voi harrastaa itsensä tyydyttämistä kuin pelkästään muna nyrkin sisään ja kädellä vetäminen. Onko kenelläkään kokemuksia ""lämpimällä banaanilla"" runkkaamisesta?
Alkuperäinen kirjoittaja itsensä tyydyttäjä;6685012:Kertokaa miten voi harrastaa itsensä tyydyttämistä kuin pelkästään muna nyrkin sisään ja kädellä vetäminen. Onko kenelläkään kokemuksia ""lämpimällä banaanilla"" runkkaamisesta?
Kertokaa miten voi harrastaa itsensä tyydyttämistä kuin pelkästään muna nyrkin sisään ja kädellä vetäminen. Onko kenelläkään kokemuksia ""lämpimällä banaanilla"" runkkaamisesta?