Vinkkejä kääntämiseen..? Onko kokemuksia?

Masuasukki on siis perätilassa, onko kellään mitään kotikonsteja tai edes vanhan kansan uskomuksia miten sen sais kääntymään..? Kaikkea täytyy koittaa.. Päälläänkö tässä pitäis seistä ja mitkä on mahdollisuudet saada suunniteltu sektio sen takia? (Synnytys pelottaa jo valmiiksi, ja perätilassa olevaa en haluis kokea, esikoinen oli raivotarjonnassa ja kaikki meni hyvin, mutta tarpeeksi traumja synnäriltä jäi kun paikat repes kunnolla..)
Siis miten saisin sen kääntymään, kun puhetta ei näytä uskovan..?
 
lapsia nyt kolme
Nyt pistit pahan. Mulla yritti lääkäri kääntää, mutta ei kääntyny, eli sektioon päädyttiin, niin tiukasti istui, eli oli tulossa pyllyedellä, enkä todellakaan halunnut synnyttää ensimmäistäni perätilassa. Tästä aikaa 10½v. Loput kaksi tulivat pääedellä :D
 
kk
AKUPUKTIO ! Mä tunnen erään Kätilön joka tekee Kirkkonummella aku hoitoja. Kaikki vauvat ovat kääntyneet hänen hoidoissaan :) Ja joo,mulle neuvottiin päällä seisomista, varmaan vitsillä.

Mä olin sairaalassa kääntöyrityksessä, ei kääntynyt. Ihan sain itse valita lähdenkö yrittämään alakautta vai leikataanko. Vauvan täytyy ollatäydellisessä asennossa jotta tulee ulos perätilassa alakautta. Kaverini juuri yritti saada pihalle omaansa 58 h kunnes leikattiin.
 

Yhteistyössä