Vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 12 vuotta, meillä on 2 pientä lasta ja nyt mieheni on rakastunut työkaveriinsa. Mieheni kertoi tapauksesta noin kuukausi sitten ja ollaan puitu ja puhuttu asiaa ympäri ja ämpäri kymmeniä tunteja. Aloitimme myös parisuhdeterapian (minä pakotin). Ennen ihastumista meillä oli mennyt pitkään huonosti, minä olin aina kotona väsynyt ja pahalla päällä, eikä miehen kanssa ollut juuri muuta kommunikaatiota, kuin että minä patistelin kotitöihin. Seksi kuitenkin sujui ok. Tilanne on pysynyt kai aika lailla samana jo pitkään, eli mies ei tiedä mitä tehdä. Ei löydy kuulemma tahtoa sille, että me yrittäisimme vielä panostaa es. puoli vuotta meidän suhteeseen ja katsoa lähteekö toimimaan. Mies on ihan selvästi pää pyörällä tästä toisesta naikkosesta. Minusta tilanne tuntuu aivan umpikujalta sen takia, kun mies näkee tätä toista naista koko ajan töissä. Vaikka hän päättäisi yrittää tehdä työtä suhteemme eteen, miten ihmeessä se onnistuu, kun työpaikalla vokottelee aina se toinen nainen?? Olen miettinyt, että pitäisikö soittaa tuolle toiselle naiselle, mutta en usko sen auttavan, sillä pää pökkyrässä ollaan varmasti silläkin puolella. Mitä tehdä???

Älä vaan mee soittelemaan.. :o
Itse olin ihastunut erääseen miespuoliseen henkilöön ja kerroinkin asiasta miehelle.No,ei se nyt mitään meinannut kun kerran miestä rakastan. :)

Mutta tuo että jos miehesi rakastaa sitä naista niin onkin jo eri juttu..Sinuna miettisin että onko suhteellanne tulevaisuutta.

Yhteistyössä