S
Snoopy
Vieras
Moi! Kirjoitin tästä jo erotiikka palstalle, mutten saanut ainoatakaan vastausta. Enemmän siellä näytti olevan kiinnostusta nettiseksiseuraa ja peppupanoja kohtaan kuin todellisia ongelmia.
Eli tarvitsisin vinkkejä väljähtyneen parisuhdeseksini pelastamiseen. Onko ideoita kuinka saada makuuhuoneeseen tai mihin ikinä lisää säpinää ihan ilman mitään extreme-juttuja?
Monenmoista olen kokeillut ja lisää haluan kokeilla... Mies ei oikein osaa puhua omista mieltymyksistään, niin hankala pitää mielenkiintoa yllä. Nyt on tilanne, että minä haluan, haluan ja haluan, mutta kun miten sen miehenkin saisi innostumaan?
Vinkkejä siihen, mistä normaali mies syttyy...
Tämä on tärkeää. Ilman seksiä ei suhdekaan oikein voimissaan pysy.
Eli tarvitsisin vinkkejä väljähtyneen parisuhdeseksini pelastamiseen. Onko ideoita kuinka saada makuuhuoneeseen tai mihin ikinä lisää säpinää ihan ilman mitään extreme-juttuja?
Monenmoista olen kokeillut ja lisää haluan kokeilla... Mies ei oikein osaa puhua omista mieltymyksistään, niin hankala pitää mielenkiintoa yllä. Nyt on tilanne, että minä haluan, haluan ja haluan, mutta kun miten sen miehenkin saisi innostumaan?
Vinkkejä siihen, mistä normaali mies syttyy...
Tämä on tärkeää. Ilman seksiä ei suhdekaan oikein voimissaan pysy.