vinkkejä tytöille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaisin tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja haluaisin tietää;11087507:
Millä kaikilla voi tyydyttää itseään, jos ei oo dildoo? Ehdotuksii?
Mä tiiän jo suihkun, sähköisen hammasharjan. :)

Oma käsi on paras! Sormilla voit hyväillä ja hieroa klittaa. kun olet kiihottunut, voit työntää useamman sormen sisään.

Hei vaan!
Sinkkuaikojen tullessa taas kuvaan olen kokeillut kaikenlaista. Aluksi mietiskelin että mitähän oikein olen tekemässä. Kurkkua on tullut kokeiltua, aika kovalta tuntuu aluksi. Erittäin hyvä on HK:n sininen kondomi päälle laitettuna, se tekee nannaa. Muutaman kerran olen kokeillut kohtuullisen kokoisella kesäkurpitsalla ja sileällä, ei liian paksulla munakoisolla. Venyttää aivan ihanasti, tajunnanräjäyttävä orkku tulee. Välillä tuntuu aivan hullulta nuo hommat.

Hei vaan!
Sinkkuaikojen tullessa taas kuvaan olen kokeillut kaikenlaista. Aluksi mietiskelin että mitähän oikein olen tekemässä. Kurkkua on tullut kokeiltua, aika kovalta tuntuu aluksi. Erittäin hyvä on HK:n sininen kondomi päälle laitettuna, se tekee nannaa. Muutaman kerran olen kokeillut kohtuullisen kokoisella kesäkurpitsalla ja sileällä, ei liian paksulla munakoisolla. Venyttää aivan ihanasti, tajunnanräjäyttävä orkku tulee. Välillä tuntuu aivan hullulta nuo hommat.

Hei hulinaa sanoi Alina kun kirnuun pieri! Kokeileppa omakäsifistausta anaaliin.

Viimeksi muokattu:
....kaulin on varmaan hyvä, kokeile....
....1,5 litran kokispullo, lämmintä vettä vaan sisään..
ja jos paksumpaa makkaraa haluut kuin hk sininen niinosta kaupasta meetwurstitanko ja kondomi päälle , nautinnollisia hetkiä