Vinkkejä synnytyksen alkamiseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saara

Vieras
Nyt tarvittaisiin kovasti hyviä ideoita kuinka saada synnytys alkamaan!

Laskettu aika ohitettu eikä missää tunnu miltään että vauva tulisi ulos.
Siivousta on kokeiltu, saunottu on ja seksiäkin harrastettu.
Oon tehny kyykky jumppa harjoituksia sekä reippaita kävely lenkkejä.

Odotan teiltä kanssasisaret vinkkejä!

Mua kiinnostais kanssa. Rupee olemaan sen verti tukalat paikat, että jos ei kohta rupea tapahtumaan mitään, niin kaivan tuon sintin ulos vaikka henkarilla... (se oli sitten vitsi ;-))

Hei!

Olen kuullut juuri nuo samat; kävely, sauna, seksi, tulinen ruoka. Ei kun ulkoilemaan, saunaan, sekstailemaan ja tilaamaan jotain ihanaa tulista take away juttuja :D

En tiedä kuinka noissa on sitten perää, mutta ei kun kokeilemaan!
(Ystävältäni kysyin vinkkejä samasta asiasta ja hän mainitisi rehkineensä (siivoillut ja kantanut raskaita tavaroita) aika lailla edellisenä päivänä ja aamuyöllä menkin lapsivedet...) Jospa sillä liikunnalla olisi jotain tekemistä asian kanssa. Odostas vaan Saara, jos olet noin paljon itsekin rehkinyt, jospa se lapsivesi kohta menee...

Toivottavasti se synnytys alkaa piakkoin, niin teillä helpottuu olo! :D

"Takuuvarma" vikki: sovit meneväsi vaikka huomenna ystäväsi, miehesi tms kanssa vaikka leffaan, tai varaat vaikka kampaajan, kosmetologin. Johan alkaa tapahtumaan :))))

Vauva-lehdestä luin, että synnytystä ei saa alkamaan millään kotikonstein. Se on omalakinen biokemiallinen prosessi, kaikki vippaskonstit on turhia. Mutta ovathan seksi, liikunta, siivous jne. hyvää ajankulua kuitenkin.

Ei auttanut täällä ainakaan sauna, seksi eikä siivous..synnytys alkoi viisi päivää lasketun ajan jälkeen rauhallisesti otetun päivän päätteeksi. Ja nauttikaa siitä mahasta, sitä tulee yllättävän kovakin ikävä. Ja nukkukaa!!! Koskaan ei tiedä alkaako synnytys seuraavana yönä, jolloin unet jää puuttumaan ja synnytys saattaa kestää pitkäänki. Niitä univelkoja ei sitten saakkaan ihan heti takaisin. Itseäni harmittaa etten ymmärtänyt noiden päiväunien tärkeyttä loppuraskaudessa ja synnytyksen jälkeen väsymys oli aivan kamala.

Niin, ei se ehkä ole vauvan terveydellä leikkimistä, jos saunoo, siivoaa ja harrastaa välillä seksiäkin. Hyvää ajankulua. Itse yritän nyt nauttia tästä isosta vatsasta ja välillä kipeistäkin liikkeistä. Eihän sitä tosiaan koskaan tiedä, olenko enää tässä elämässä raskaana ja tunnenko pienen ihmisen liikkeitä sisälläni.

Yhteistyössä